Förslag: Ny svensk-norsk union (Svorge) nu när danskarna tar tillbaka Skåne

 
A

Anonym

Gäst
Ja vad säger ni om det.

Ja tycker att Sverige och Norge åter ska bli en Union. Det finns många fördelar med det. Nu när nyrika Norge inte längre har så höga inkomster från oljan har de blivit mindre kaxiga och ja är säker på att våra båda nationer kan dra stora fördelar av unionen på flera sätt.

645@70.jpg


Ja tycker det är dags att vädra denna idé nu när danskarna planerar ta över Skåne.
 
Vad har detta med Allmänt thailandforum att göra?

När det gäller att ta över landområden i Sveige så verkar vissa andra folk vara bra framme också...
 
Ja vad säger ni om det.

Ja tycker att Sverige och Norge åter ska bli en Union. Det finns många fördelar med det. Nu när nyrika Norge inte längre har så höga inkomster från oljan har de blivit mindre kaxiga och ja är säker på att våra båda nationer kan dra stora fördelar av unionen på flera sätt.

645@70.jpg


Ja tycker det är dags att vädra denna idé nu när danskarna planerar ta över Skåne.

// Uttalande har bedömts av forumvärd att uttrycka missaktning/hat mot främlingar. ThaiSnack är inte rätt forum för sådana diskussioner. Läs forumreglerna.//
 
Senast redigerad av en moderator:
Ingen dum idé egentligen. Jag tror att jag skall söka medlemskap i "Spettets Vänner" som vill bända loss Skåne från Sverige. Tack för uppslaget herr Sjöstett.
 
Nå kan jeg som nordmann på forumet komme med en ekspert-uttalelse i ærendet.

En "union" mellom Sverige og Norge synes jeg er ikke noe særlig om. Dette fordi vi nordmenn er rike og dere svensker er fattige. :laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Nå kan jeg som nordmann på forumet komme med en ekspert-uttalelse i ærendet.

En "union" mellom Sverige og Norge synes jeg er ikke noe særlig om. Dette fordi vi nordmenn er rike og dere svensker er fattige. :laugh::laugh::laugh::laugh:
Det är bara för av vi svenskar inte ville ha er olja som håller på att sina bort, det är därför vi skänkte tillbaka Norge till er för att ni bölade om lite fjuttig olja som ni påstod att vi hade stulit från er ;)
 
Det är bara för av vi svenskar inte ville ha er olja som håller på att sina bort, det är därför vi skänkte tillbaka Norge till er för att ni bölade om lite fjuttig olja som ni påstod att vi hade stulit från er ;)

Jeg tror at dere hadde en langsiktig plan med å gi oss tilbake Norge. For nå består "halve" befolkningen i Norge av svensker. :D
 
Ursäkta jag ställer frågan... Men vad är meningen med vänsterpartistens Jonas Sjöstett inlägg på Thai snack??
Vad har hans personliga inlägg med att göra med Thailand att göra...? Jag bryr mig inte om hans politiska åsikter..
Men vad har de här att göra...??? Han verkar passa in hos SD... Trodde Thai snack var för personer som gillar Thailand och är positivt inställda .... Vi som älskar Thailand skall väl inte behöva ha rasister som uttalar sig negativt om andra oavsett var man kommer i från... Mörk eller ljus... So wath! Är komunister bättre? VP?
Jag skäms o hans vägnar som svensk att uttala sig negativt om andra folk...
 
Ursäkta jag ställer frågan... Men vad är meningen med vänsterpartistens Jonas Sjöstett inlägg på Thai snack??
Vad har hans personliga inlägg med att göra med Thailand att göra...? Jag bryr mig inte om hans politiska åsikter..
Men vad har de här att göra...??? Han verkar passa in hos SD... Trodde Thai snack var för personer som gillar Thailand och är positivt inställda .... Vi som älskar Thailand skall väl inte behöva ha rasister som uttalar sig negativt om andra oavsett var man kommer i från... Mörk eller ljus... So wath! Är komunister bättre? VP?
Jag skäms o hans vägnar som svensk att uttala sig negativt om andra folk...

Det kan godt være at jeg har missforstått denne tråden, men jeg tror nok at det handler mere om humor enn politikk.
 
Se hans andra inlägg: Var lever du billigast (förutom Thailand)
Jag förstår inte vad det har med Thailand att göra... Är personen enbart ute för att provocera folk?
Är han på denna site som politiker eller som privatperson? Varför inte vara positiv ...
Tracka och vara krängd kan de väl göra på siter för det... inte här....
Tänker inte kommentera det mer... Är inte här för att prata politik..
Krap khun kap...

Buddhist%20Monk[1].jpg
 
Vad är det som provocerar? Som Isan sa så ser jag också enbart humor, inget provokation.
Och visst är det ett forum om Thailand, men vad är det för fel att diskutera vart man kan bo annars? Hur kan det ses som negativt? Forum har som regel ett huvudtema, men att Off Topic ämnen kommer upp hör till, tycker jag.
Ser inte problemet?
 
Och under "Ordet är fritt" får man diskutera vad som helst inom reglernas ramar. Så här ser jag inga problem alls.
 
Ja, grattis! (men kan inte påstå att jag saknar 17e maj firandet. Herregud vilket kaos :p )
 
 

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
2 K
anonymous
A
 
Tillbaka
Topp