Glimtens bilder

 
Tycker det vart mindre mygg sista halvåret, antingen det eller så bor vi i ett rätt myggfattigt område, hade mycket mer mygg där jag bott centralt, condon gick ju knappt gå ut och sätta sig nattetid på balkongen, knappt fått ett myggbett sen jag flyttade till det här huset, men tycker det varit mindre överlag?
Inte ens behövt använda myggmedel sen vi flyttade, fick något myggbett på kvällen för några dagar sen men mycket mer än så är det inte.
 
Tycker det vart mindre mygg sista halvåret, antingen det eller så bor vi i ett rätt myggfattigt område, hade mycket mer mygg där jag bott centralt, condon gick ju knappt gå ut och sätta sig nattetid på balkongen, knappt fått ett myggbett sen jag flyttade till det här huset, men tycker det varit mindre överlag?
Inte ens behövt använda myggmedel sen vi flyttade, fick något myggbett på kvällen för några dagar sen men mycket mer än så är det inte.
Jag hade inga som hellst problem med mygg, tycker som du att det var väldigt lite mygg, inte ens frugan fick något myggbett och hon brukar alltid klaga på att det är mycket mygg annars som biter henne, men inte nu.
 
Vissa delar av Isaan har ju haft väldigt torrt, brukar hjälpa mot mygg. Hoppas dom håller sig undan när vi kommer. Jag gillar inte mygg :mad:

Har ni inte haft mycket regn i Pattaya trakten @Jonas ? Borde ju i så fall vara gott om mygg. :confused:
 
Ett bygge på nordiska museumet som vi gjorde, vart till slut en ostmässa

image.jpeg


Lite podier som var tvungna att lackas för att ett bilföretag skulle visa upp senaste modellerna i deras showrum här i Stockholm

image.jpeg
 
Frugan var iväg och införskaffade en tv och en parabol idag, hon får den uppsatt imorgon om det inte regnar

Har aldrig hört talas om märket, men dom påstod på big c att det var något nytt märke från USA.
image.jpeg
image.jpeg
 
Frugan var iväg och införskaffade en tv och en parabol idag, hon får den uppsatt imorgon om det inte regnar

Har aldrig hört talas om märket, men dom påstod på big c att det var något nytt märke från USA.
image.jpeg
image.jpeg
PSI TV box har vi i vardagsrummet, bara Thai kanaler.
 
Fick lite bilder från frugan, hon sa att det var väldigt varmt nu, hon vattnar 3 gånger per dag

image.jpg


Kaktusen nere i vänstra hörnet verkar i alla fall trivas
image.jpg


Ser lite torr ut, men hon ska flytta på den till skuggan bakom huset
image.jpg
 
Fick lite bilder från frugan, hon sa att det var väldigt varmt nu, hon vattnar 3 gånger per dag

image.jpg


Kaktusen nere i vänstra hörnet verkar i alla fall trivas
image.jpg


Ser lite torr ut, men hon ska flytta på den till skuggan bakom huset
image.jpg
Ja @Glimten Isaan har varit varmt hela Mars och April och vi här i Si Bun har haft det väldigt regnfattigt. Min gräsmatta är inte så vacker, nu hoppas jag att Maj har mycket regn med sig.
 
Ja @Glimten Isaan har varit varmt hela Mars och April och vi här i Si Bun har haft det väldigt regnfattigt. Min gräsmatta är inte så vacker, nu hoppas jag att Maj har mycket regn med sig.
Det har varit riktigt regnfattigt, dock så kom det några droppar regn idag uppe hos oss, men det är ju inte tillräckligt, får bara hoppas att det kommer mer snart och lite oftare
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp