Hus för oss dödliga

 
Du har det verkligen fint, 66:an. Men det jag är mest avundsjuk på är att ni inte har några djävla mygg där, vi har fått alla era istället. :(

Du får ändå ett plus i kanten! ;)
 
o lite fler när altanen va klar på framsidan

DSC03996kop.jpg


DSC03982kopia.jpg


DSC03996kop.jpg


DSC03908kopia.jpg
 
"Berralund " sa:
Du har det verkligen fint, 66:an. Men det jag är mest avundsjuk på är att ni inte har några d[¤#@@¤%] mygg där, vi har fått alla era istället. :(

Du får ändå ett plus i kanten! ;)

Tackar Berra men behåll myggen du för dom vill inte vi ha så skönt att kunna sitta där på kvällen o ta sig en stänkare utan att ätas upp :)
 
Ledaren ja lovar dig de kommer att komma upp senare när man har tid till vila ;)
 
Ska se om ja inte hinner få upp en nu när långsidan ska bli färdigställd
 
Satt igår och kollade runt på hus som säljs i Thai, förundras över hur många som säljer i och nära HuaHin,
Vill ingen bo där, när jag var där för många år sen var det rätt trevligt, vet ej hur det är nu.
Vi har ju nästan bestämt oss för ett hus i Rayong men man börjar vela när man kollar runt på nätet och ser vad som finns.
 
Jo så kan det vara, att allt är dyrare efter sträckan HuaHin Phuket, Det märkte ju vi när vi var i Rayong. bara en solstol som vi i Karon betalade 100 Thb kostade i Rayong 30Thb
 
lägger in en bild på staketet som vi byggt färdigt nu ska lägga in fler bilder på de färdiga resultatet o trädgården som fortfarande saknar gräs matta

glimten667

RIMG0349.jpg
 
"glimten66 " sa:
lägger in en bild på staketet som vi byggt färdigt nu ska lägga in fler bilder på de färdiga resultatet o trädgården som fortfarande saknar gräs matta

glimten667

Lika stiligt som vanligt glimten :thumbsup: :thumbsup:
 
"legolas " sa:
Glimten vad skall du göra med "muren" då??? Skall du klä den i de där snygga små byggstenarna av tegel i 3 olika färger, det brukar ju vara skitsnyggt faktiskt, eller skall du bara lägga på puts och måla??? Det blir ju också snyggt tycker jag!!!

de får du snart se Lego ska lägga in dom andra bilderna på hur slut resultatet blev ;)
 
Särskrivning är det slutgiltliga förfallet äv svenska skriftspråket. Dyker upp överallt.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
13 K
R
A
Svar
3
Visningar
3 K
anonymous
A
A
Svar
6
Visningar
3 K
Anonymius
A
L
Svar
6
Visningar
2 K
Lunkan
L
A
Svar
11
Visningar
4 K
pa_sak
P
A
Svar
2
Visningar
3 K
A
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp