liten plaskpool

Diskussion i 'Bygga hus i Thailand' startad av in-ka, 5 februari 2012.

1. in-ka

in-ka Medlem

är det ngn som vet var man kan köpa en liten pol att ha bakom huset att svalka sej i, inte stor utan bara aqtt ligga å plaska i, jag bor 6 mil nordost om khon kaen utanför en stad som heter kranuan å här tror jag inte det finns, möjligen i khon kaen men var isåfall?
    /////////

2. in-ka

in-ka Medlem

SV: liten plaskpol

det duger, ingen ide att kosta på för mycket tills porten är klar dvs nästa år

3. in-ka

in-ka Medlem

4. glimten66

glimten66 Välrenommerad medlem

5. in-ka

in-ka Medlem

tack för tipset, får kolla nästa vinter, nu hemma i sweden

6. Jonas

Jonas Välrenommerad medlem

Vet du någon som har handlat pool ifrån det føretaget som vet hur kvalitet etc. ær på poolerna? Priserna ser ju bra ut jæmført med dom glasfiber och kaklade pooler man sett. Någon annan som har erfarenhet av något bra poolbyggar føretag ( i Bangkok området och 50 mil norr øver ) Tænkte bygga mig en pool nær huset ær klart.

7. Glimten

Glimten Medlem

8. Mackfaktorn

Mackfaktorn Medlem

Fösöker lyfta den här frågan , tråden. Nån som har någon kunskap eller erfarenhet av detta bolag ? Har för mig att jag hört att denna Peter är från Sverige

9. Jonas

Jonas Välrenommerad medlem

Skall du bygga dig en pool nu?

10. Mackfaktorn

Mackfaktorn Medlem

SV: liten plaskpool

Inte än :) måste få färdigt terrass mm innan man tar beslut om det. Men har en polare som byggt hus i damens hemby som är på väg att göra det och letar alternativ.

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?