Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Jag har själv sluppit dom samtalen men hört andra som fått dom, en jag känner gick på det och gav ut sitt kontonr, han hade som tur var inte så mycket pengar på kontot men blev av med det han hade.
Efteråt fattade han inte att han kunde gå på en sån grej.
Jag fattade direkt så ville bara låta det gå ett tag. i har ju en windows dator också ...
 
Jag har också råkat ut för sådana samtal några gånger, tror dom ringer från Indien eller Pakistan. Förbannade bluffmakare, jag har inte sparat på dom fula orden vid dessa tillfällen. :mad:
 
Ut en runda och kolla brand dörrarna i maskin och alla Ba-set (rökdykarutrustning och luftflaskor) lite Lördags rutin inatt till kaj i Tranmere Liverpool.
 
Vi är ju på väg till Glasgow, passerar Pentland vid 20-tiden. Nu efter att pappersexercisen är avklarad tar jag det lugnt framför dumburken i väntan på middagen. Och kl 15:30 börjar hockeyn mot finnpekka.
 
Precis bokat flyg till Fillipinerna, blir en dags tur ner och få ett helath certificate før sjømæn.
Skall bara leta upp hotell med før blir en øvernattning också.
 
Vad i hela friden, måste du åka till Filippinerna för att fixa det, det gjorde jag i Malmö.
Närmare till Fillipinerna än Malmö för mig ;)

Nya Manilla 2010 certifikaten, måste ha digitalt nu för att få ut befölsbehörigheten och transportstyrelsen har än sålänge bara 5 läkare utanför Sverige som är godkända för dom nya certifikaten och närmast är Manila.
Har en godkänd i bangkok för dom gamla certifikaten men då får jag inte ut nya Befälsbehörigheten.

Har skickat ett e-mail till läkaren i Bangkok och till transportstyrelsen, får se om hon hör av sig till dom men änsålänge får man ta den här resan.

Men blir ett dygn bara där nere, flyger ner, sover på hotell över natten och kvällsflyg hem efter undersökningen.
Flyg resa gick på 2000 SEK och sen hade man en hel del Agoda poäng att inkasera så fick 4 stjärnigt hotel 3 minuter från kliniken för 1600 bath med utsikt över havet från poolen ;)
 
Nu är detdags att gå och lägga sig, nattarbete väntar. Vi tar lots vid 01:30 för att gå in till Glasgow, färdigt vid 6-tiden.
 
Sitter och kollar hotell på Koh chang http://www.agoda.com/sv-se/the-erawan-koh-chang/hotel/koh-chang-th.html Funderar på om man skulle ta en weekend.
Har ju rätt fullpackat schema denna ledigheten, blir pendling jobb-Thailand-Fillipinerna-Thailand-Norge-Thailand-Jobb, så bara första helgen som det passar om man skall ta en hel weekend för vardagarna går ungen i skolan.
Blev inget extra jobb denna gång, ännu mer kurser dök upp.
Tänkt att dyka tyckte ju det var riktigt skoj än av dom bästa upplevelser jag vart med om,, men än sålänge bara i funderingsläget Koh Chang eller en ny soffa då den som står i huset är så otroligt ful, inte bestämt mig för vilket än.
 
Här har jag vaknat till efter nattarbetet. Avgång igen vid fyratiden i morgon bitti, utanför väntar skitväder. Så det blir tidigt till kojs ikväll igen.
 
Hør att kadetten står på dass och spyr på bryggan, Liverpool natten ær hård før dom unga ;)
Avgång om 50 minuter, 2 veckor till hemgång, førsta 2 veckorna har gått i rasande fart.
 
Hør att kadetten står på dass och spyr på bryggan, Liverpool natten ær hård før dom unga ;)
Avgång om 50 minuter, 2 veckor till hemgång, førsta 2 veckorna har gått i rasande fart.
Vaffan, krökar dom så hårt? Inte spyr dom av den anledningen här.

Skall ni norrut så möts vi kanske här utanför imorgon, jag skall hålla ögonen öppna.
 
Dags att knoppa, -8 just nu 23,00 bet bra i kinden på hemvägen. Kan man säga att Stockholm har blivit kallt....
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp