Vilka överaskningar har du hittat hos din thaipartner?

 
Jag och min gumma har bott ihop i snart 10 år , jag har haft tid att jämföra samt tid att bryta förhållandet, har även haft ordentliga konflikter pga hennes barn , Idag känner jag bara att min lilla underbara Thaihustru är den bästa och pålitligaste lilla varelse jag känner .. Även om hon är skitsnål samt håller i sina slantar benhårt så är hon min hustru och den bästa jag kan få ---:wai::thumbsup:
 
Jag och min gumma har bott ihop i snart 10 år , jag har haft tid att jämföra samt tid att bryta förhållandet, har även haft ordentliga konflikter pga hennes barn , Idag känner jag bara att min lilla underbara Thaihustru är den bästa och pålitligaste lilla varelse jag känner .. Även om hon är skitsnål samt håller i sina slantar benhårt så är hon min hustru och den bästa jag kan få ---:wai:[emoji106]
Kan säga samman om min fri men vi har bara bott tillsammans nio år. Men två goa barn dom bonus.
 
Jag hade en underbar partner trodde jag men när hon väl var här så drack hon så gott som dagligen så efter de tre månader hade gått så åkte hon hem igen och vi bröt kontakten med varandra
En inbiten barbrud du fått tag på med andra ord.
 
Jag och min gumma har bott ihop i snart 10 år , jag har haft tid att jämföra samt tid att bryta förhållandet, har även haft ordentliga konflikter pga hennes barn , Idag känner jag bara att min lilla underbara Thaihustru är den bästa och pålitligaste lilla varelse jag känner .. Även om hon är skitsnål samt håller i sina slantar benhårt så är hon min hustru och den bästa jag kan få ---:wai::thumbsup:

För inte alls så länge sedan så lät det som om du skulle separera pga hennes svartsjuka. Bra att det har ordnat sig
 
För inte alls så länge sedan så lät det som om du skulle separera pga hennes svartsjuka. Bra att det har ordnat sig
Preci så var det , orkar inte med svartsjuka, nu har hon förstått att fortsätter hon så bryter jag upp , det finns ju en förklaring i svartsjuka , KÄNSLOR . Pengar har hon själv så det är ju inte det det handlade om ..
 
Min fru är nu 47 år "Ung" , hon hittar nu ett och annat grått hårstrå , hon gillar det inte , jag tycker att det är perfekt att vi åldras tillsammans :nod:
 
Min gumma är 48 och färgar håret hela tiden, hon tjatar också om några små rynkor vid ögonen som man tydligen kan få fixat för x antal tusen baht. Kanske när du fyller 50 har jag sagt men bättre du gör större tuttar :p
Jag tycker hon e fin för en 48 åring trots rynkorna, jag e ju 50 själv så matchar perfekt, inget barnarov här inte..
20141115_140341.jpg
 
Min gumma är 48 och färgar håret hela tiden, hon tjatar också om några små rynkor vid ögonen som man tydligen kan få fixat för x antal tusen baht. Kanske när du fyller 50 har jag sagt men bättre du gör större tuttar :p
Jag tycker hon e fin för en 48 åring trots rynkorna, jag e ju 50 själv så matchar perfekt, inget barnarov här inte..
20141115_140341.jpg
Trots att frugan bara är 33 så snackar hon om sin näsa, ögonbryn mm som hon ev vill få fixat. Aldrig i livet har jag sagt, hon är perfekt i mina ögon. Och det menar jag verkligen och det är inte för pengarnas skull. Kvinnlig fåfänga kanske.
 
Trots att frugan bara är 33 så snackar hon om sin näsa, ögonbryn mm som hon ev vill få fixat. Aldrig i livet har jag sagt, hon är perfekt i mina ögon. Och det menar jag verkligen och det är inte för pengarnas skull. Kvinnlig fåfänga kanske.
Så snackar min 33 åring också ... jag ger samma svar ... nästan ... hon fixade näsan förra gången i Thailand då den gamla inläggningen var dåligt gjort enligt henne.
Jag valde ju henne för den hon var inte för en tjej full med silikon!
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp