A
Anonym
Gäst
Fy tusan för Beijing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
"Hansui " sa:Jo det är å¨detta viset, att 12:e femårsplanen kommer att göra livet surt för er.
"Hansui " sa:Jupp, det är på detta viset.
Förresten så såg jag Gölan Persson i baren på Raffels i Singapore för 7 år sen.
"legolas " sa:Hansui..
60 år gammal och bara 5 karma, det är ju i snitt bara 1st karma var 12.e år.... är
det sämre än 12 5:års planer??????
jag skrev detta för jag fattade inte tråden,,, hahaha men kul å tjöta ändå va????
"glimten66 " sa:Nu har han rökt ganja igen ;D
"Jo-Be " sa:;D !!! Den glimten66 var"Klockren", GANJA
"Hansui " sa:
"Gazton " sa:Du verkar var en intressant person.. Ta inte våra kommentarer som förolämpningar.
Det är ta mig fan alltid lika roligt att att öppna ett oläst inlägg, när man ser att det är du som lagt det
Jag sa ju till dej att byta ;D"Kycklingen " sa:Jag hoppas tvärtom, att han tar kommentarerna som förolämpningar, han klagade på min avatar, hans fru hade fått en släng av den thailändska avundsjukan, och han själv fick agera toffel och klaga, men det hade han inget för.
glimten66"glimten66 " sa:Jo-Be
man börjar ju undra när han skriver för de mesta fattar ja aldri va de e han vill ha sagt