12:e femårsplanen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
111 gästrer online. Jag antar 110 gäster kommer från PLA. Ni kan komma hit med en gång.

Jo det är å¨detta viset, att 12:e femårsplanen kommer att göra livet surt för er.

Legolas
Det är på detta viset
If you can[t beat them, join them.

fattar du någe Lego för de gör inte ja men de e ju inte första gången ja inte gör de när han skriver

glimten66

Ni är inte ensamma, jag fattar inte ett jota. Men det är i och för sig inget ovanligt.

Tror han vill att vi ska göra Biz med Kineserna och fokusera på dom. Han tippar säkert på att Kina kommer att tippa USA's ekonomi med någon 5års plan och alla andra ekonomier stryker med.

Har jag gissat bra? Är det i närheten?

Väntar på svar.

Jupp, det är på detta viset.
Förresten så såg jag Gölan Persson i baren på Raffels i Singapore för 7 år sen.

"Hansui " sa:
Jupp, det är på detta viset.
Förresten så såg jag Gölan Persson i baren på Raffels i Singapore för 7 år sen.

Ja nog fan är kineserna farliga alltid, så mycket är nog klart. Men vad har det med Perssons Singapore slingpimplande att göra? ???

"legolas " sa:
Hansui..

60 år gammal och bara 5 karma, det är ju i snitt bara 1st karma var 12.e år.... är
det sämre än 12 5:års planer??????
jag skrev detta för jag fattade inte tråden,,, hahaha men kul å tjöta ändå va????

Ja, fan vilken rolig tråd och lego du är ju sä jäkla rolig ibland. Och tack Kycklingen för att du flyttade tråden och annonserade ut det, för denna hade jag missat ;D ;D

Mvh Peter :wai:

"Hansui " sa:

Du verkar var en intressant person.. Ta inte våra kommentarer som förolämpningar.

Det är ta mig fan alltid lika roligt att att öppna ett oläst inlägg, när man ser att det är du som lagt det :D :thumbsup:

"Gazton " sa:
Du verkar var en intressant person.. Ta inte våra kommentarer som förolämpningar.

Det är ta mig fan alltid lika roligt att att öppna ett oläst inlägg, när man ser att det är du som lagt det :D :thumbsup:

Jag hoppas tvärtom, att han tar kommentarerna som förolämpningar, han klagade på min avatar, hans fru hade fått en släng av den thailändska avundsjukan, och han själv fick agera toffel och klaga, men det hade han inget för.

"Kycklingen " sa:
Jag hoppas tvärtom, att han tar kommentarerna som förolämpningar, han klagade på min avatar, hans fru hade fått en släng av den thailändska avundsjukan, och han själv fick agera toffel och klaga, men det hade han inget för.
Jag sa ju till dej att byta ;D

"glimten66 " sa:
Jo-Be
man börjar ju undra när han skriver för de mesta fattar ja aldri va de e han vill ha sagt :)
glimten66

Det är väl det som kallas"Egen personlig utveckling", att kunna förstå en annan människas tanke ;D :laugh: ;D
Men du är inte ensam att bli förvånad eller förvillad över svaren, det kan ju vara så att det ligger en djup eller ytligtanke bakom från Hansui?!?...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp