40 DAGAR KVAR!!!!!!!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
JA, nu börjar det äntligen närma sig!!! Vi håller på att längta ihjäl oss!! 15 februari åker vi till Koh Lanta, Southern Lanta (andra gången vi är där.) 2 härliga veckor med BARA SOL OCH BAD och GOD MAT!!
antigone :wai:

Hej wanpen, säger du gratis så betyder det att det inte kostar något, men GRATTIS tror jag att du menade!! ;D
och jag säger TACK SÅ MYCKET!!
kram från antigone :wai:

Åker till Thailand den 23 februari, blir borta 2 månader!
inte länge kvar!

Hej Farangnoi!

Jag är SÅ avundsjuk på dig och ni andra som ska åka till Thailand!!!!!!!

:nod:
Ha det bra/phirawan

hoppas ni får en toppenresa. det skulle inte suttit dumt med en resa men det går väl fler tåg.

ha det så bra

marianne

Hej Farangnoi!! Det där lät jättehärligt 2 HELA MÅNADER, har du några planer vart du ska? Har du varit i Thailand många gånger förrut?

antigone :wai:

Hej Marianne, ja det ska bli jätteskönt!! Men du det var ju inte länge sen du var...men visst Thailand kan man aldrig få nog av!!!
antigone// :wai:

jag håller med... man kan aldrig få nog...

när är det ni åker? njut på klong dao för mig också. skriv gärna o berätta...
har ni varit på koh hai? det är helt sjukt fantastiskt. om inte så skulle jag rekommendera er att åka dit, koh muuk, koh kradan, koh rok you name it..

jag tror att mitt x åker i mars o om jag känner honom rätt så åker han till lanta o klong dao.

marianne

Hej, nej förra gången var vi bara 1 vecka på Lanta så då var det sol sol sol bad bad bad som gällde, men i år har vi med en hel lista med namn på öar som vi ska besöka hade vi tänkt. Vi tänkte dessutom åka till Phuket med båt det ska tydligen funka, man gör visst något kort stopp på Phi Phi innan man far vidare till Phuket, kan tänka mig att stanna över natten i Phuket, skönt att få känna liiite puls på semestern också ;D Vi får väl se hur mycket vi hinner, jag äääälskar ju att bara ligga *som en padda och njuta*
Vi drar 15 februari :thumbsup:

Men du Marianne, du måste ha blivit yngre..... ???Bilden du hade inne för längre sedan visar en någon äldre människa...., den nya bilden visar en mkt yngre fräschare Marianne!!!

Kram på dig//antigone :wai:

Bara 7 dagar kvar ;D. ær det någon som varit på JAMES BOND ØN NERE I Krabi och tittat?

hej på er!

har inte varit på james bond island faktiskt. däremot har jag åkt med båten mellan lanta o phuket flera ggr. jag har åkt lanta, phi phi - phuket flera ggr o jag har även åkt lanta, railey, ao nang - phuket ett par ggr och det är trevligt vilket som. om man åker över ao nang så behöver man inte byta båt, åker man däremot via phiphi så får man byta båt. om man åker från lanta vid 8 tror jag det är så kan man stanna till om man vill på phiphi ett par timmar o kolla läget, fast man har ju sitt bagage med sig. båtarna till phiphi går 2 ggr per dag. morgon o eftermiddag.
om du åker direkt båten från lanta till phuket så får du byta båt ute på sjön.

är det ngt du funderar över så hör av dig.

ps. tack för komplimangerna, man växer av det.... :nod:

kram marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp