59% av kvinnorna i Thailand erkänner att dom har varit otrogna mot sina män

 
Hahaha, Min hustru skulle ALDRIG ta det , svartsjuk av bara den , mycket snack bara jag tar en fotmassage . Aldrig att hon skulle acceptera att jag fick "annan service " på en massagesalong . Då var det slut kan jag säga , vill påstå att detta är betydligt vanligare än som i ditt fall , Thailändskor är enligt min mening enormt svartsjuka , och är de inte det så kanske man bör kika runt hörnet vad de själva sysslar med när du inte är med ...:):)
Där ser du bara fotmassage väcker hennes svartsjuka, hon vet nog precis vad som pågår på massagerummen :eek: :p
 
5555 Hej @Matt82 ! Den gubben verkar ju inte ha alla hästar hemma.. ;) Snarare så att han är psykopatiskt lagd.. Med grymt kontrollbehov. Hade han kameraövervakning på skithuset med?? Rent ut sagt en djävla idiot!!! :mad:

Ett ömsesidigt förhållande innebär väl att man litar på varandra... Av kärlek!! :wai: Inte kontrollbehov..
Tyvärr finns det både killar och tjejer som är maniskt svartsjuka med kontrollbehov.. :( De behöver vård!! :eek:

Vad min fru gör om dagarna bryr jag mig inte om.. Hon gör vad hon vill.. Och jag litar på henne till mer än 100%.
Inte fan skulle jag lägga tid på att kontrollera min älskade tant.. :):)
Och hon har samma inställning.. Vad du gör PEPSI bryr jag mig inte om så länge du vet var du hör hemma... ;):thumbsup::thumbsup::thumbsup:


Med vänlig hälsning
PEPSI
Vet din tirak om att du kallar henne tant?:thumbsdown:
 
Vet din tirak om att du kallar henne tant?:thumbsdown:
Jepp!! Phi Matt!! Ett uttryck man har för att tilltala en äldre person i Thailand.. Phi.. Men nu är hon 5 år yngre än mig.. Hon säger Phi PEPSI när hon driver med mig... :) Mina thailändska vänner/grannar har det i blodet..
Phi Noi, Phi nin mm.. En naturlig sak för dem.
När man var "ung och vacker" lärde man sig det i Sverige med... Damer tilltalade man tant! Och inte i negativ bemärkelse.. Samma som man tilltalade en man. Farbror.. Inget konstigt...
Det kallas artighet!!! :) Det finns tyvärr inte mer i Sverige... Men väl i Thailand.. :wai::wai::wai:
 
5555 Hej @Matt82 ! Den gubben verkar ju inte ha alla hästar hemma.. ;) Snarare så att han är psykopatiskt lagd.. Med grymt kontrollbehov. Hade han kameraövervakning på skithuset med?? Rent ut sagt en djävla idiot!!! :mad:

Ett ömsesidigt förhållande innebär väl att man litar på varandra... Av kärlek!! :wai: Inte kontrollbehov..
Tyvärr finns det både killar och tjejer som är maniskt svartsjuka med kontrollbehov.. :( De behöver vård!! :eek:

Vad min fru gör om dagarna bryr jag mig inte om.. Hon gör vad hon vill.. Och jag litar på henne till mer än 100%.
Inte fan skulle jag lägga tid på att kontrollera min älskade tant.. :):)
Och hon har samma inställning.. Vad du gör PEPSI bryr jag mig inte om så länge du vet var du hör hemma... ;):thumbsup::thumbsup::thumbsup:


Med vänlig hälsning
PEPSI

Håller helt med dig! Jag väljer dock att se det roliga i situationen då hon inte verkar direkt hjälplös. Det är i princip så att antingen måste jag skratta åt det eller bli förbannad, väljer att skratta så länge ingen verkar komma till skada.

Har haft ett sjukligt svartsjukt ex, kommer aldrig hända igen. Sen är jag dessutom alldeles för lat för att montera kameraövervakning hemma så skiter sig åt andra hållet också :p
 
Näe det tror jag inte. Skulle hon vilja göra det så hade hon lämnat mig först och flyttat hem till Thailand.
 
Jag jobbade under Italienare i 4 år i Köpenhamns Metro 1998-2002. Vi var underentreprenör till ett Italiensk företag baserad i Napoli. Alla från Södra Italien körde med rena maffiametoder. Mycket arroganta och respektlösa. Projektchefen agerade som maffialedare och alla sprang på tå för honom.
Alla dom som kom från Norra Italien var mycket trevliga och samarbetsvilliga. Syd och Nord Italienarna kom inte alls överens. Alltid mycket spänt mellan dom. Som två helt olika nationaliteter.

Vi har tre mycket trevliga Italienare från Norra Italien också detta projektet.

Hej

Kanske därför jag har trivts så bra där i norra delen, via jobbet var det mest arbete på olika flygplatser i norra Italien, främst Milano som jag återkom till i 25 år, men även andra städer med flygplatser som Rom, Verona, Vizensa, Forli och Como m.m var också trevliga att besöka, även mina Italienska vänner varnade mig för dom oärliga syditalienarna.

Mvh isan lover
 
Jepp!! Phi Matt!! Ett uttryck man har för att tilltala en äldre person i Thailand.. Phi.. Men nu är hon 5 år yngre än mig.. Hon säger Phi PEPSI när hon driver med mig... :) Mina thailändska vänner/grannar har det i blodet..
Phi Noi, Phi nin mm.. En naturlig sak för dem.
När man var "ung och vacker" lärde man sig det i Sverige med... Damer tilltalade man tant! Och inte i negativ bemärkelse.. Samma som man tilltalade en man. Farbror.. Inget konstigt...
Det kallas artighet!!! :) Det finns tyvärr inte mer i Sverige... Men väl i Thailand.. :wai::wai::wai:

Är du säker på att det inte är Piii Pepsi hon säjer?
 
Är du säker på att det inte är Piii Pepsi hon säjer?[/QUOTE
Kanske det?? Beror lite på hur man är van att uttala Thai...
Jag kan ge 2 olika ord som kan tolkas nästan lika... Om man inte kan toner i Thai..

พี่ phii[ton]F[/ton] . Används vid respekt av en äldre person , พี่ PEPSI, phii[ton]F[/ton] PEPSI :D

ผี phii[ton]R[/ton] . Används för "döda" personer.. Zombies.. En död människa som besöker dig.. När man tror någon död släkting mm besöker dig.... :afro:

Vad är skillnaden då? Jo den första är har ett fallande uttal och det andra har ett stigande uttal...
 
Kanske det?? Beror lite på hur man är van att uttala Thai...
Jag kan ge 2 olika ord som kan tolkas nästan lika... Om man inte kan toner i Thai..

พี่ phii[ton]F[/ton] . Används vid respekt av en äldre person , พี่ PEPSI, phii[ton]F[/ton] PEPSI :D

ผี phii[ton]R[/ton] . Används för "döda" personer.. Zombies.. En död människa som besöker dig.. När man tror någon död släkting mm besöker dig.... :afro:

Vad är skillnaden då? Jo den första är har ett fallande uttal och det andra har ett stigande uttal...

Ursäkta det blev något fel på TS när jag svarade så återger det här... Ibland händer det att svaren blandas i frågan istället.. Då kan det uppfattas som att frågeställaren svarar på sig själv.. :(

Med vänlig hälsning
PEPSI
 
Kanske det?? Beror lite på hur man är van att uttala Thai...
Jag kan ge 2 olika ord som kan tolkas nästan lika... Om man inte kan toner i Thai..

พี่ phii[ton]F[/ton] . Används vid respekt av en äldre person , พี่ PEPSI, phii[ton]F[/ton] PEPSI :D

ผี phii[ton]R[/ton] . Används för "döda" personer.. Zombies.. En död människa som besöker dig.. När man tror någon död släkting mm besöker dig.... :afro:

Vad är skillnaden då? Jo den första är har ett fallande uttal och det andra har ett stigande uttal...

Ursäkta det blev något fel på TS när jag svarade så återger det här... Ibland händer det att svaren blandas i frågan istället.. Då kan det uppfattas som att frågeställaren svarar på sig själv.. :(

Med vänlig hälsning
PEPSI

Jag menar det Phiiii som låter långt, inte det Phi som damerna tilltalar sin äldre väninna med, om det är stigande eller fallande har jag ingen större aning om.
Jag kan en del ord men har ett helvete att få uttalen rätt, mest troligt för att jag nog är helt omusikalisk.
 
Jepp!! Phi Matt!! Ett uttryck man har för att tilltala en äldre person i Thailand.. Phi.. Men nu är hon 5 år yngre än mig.. Hon säger Phi PEPSI när hon driver med mig... :) Mina thailändska vänner/grannar har det i blodet..
Phi Noi, Phi nin mm.. En naturlig sak för dem.
När man var "ung och vacker" lärde man sig det i Sverige med... Damer tilltalade man tant! Och inte i negativ bemärkelse.. Samma som man tilltalade en man. Farbror.. Inget konstigt...
Det kallas artighet!!! :) Det finns tyvärr inte mer i Sverige... Men väl i Thailand.. :wai::wai::wai:
Jag tilltalas av de yngre i byn med Tha Nin , Phi är väl mer som du säger mellan kvinnor , jag tilltalar min Svärfar med Tha Loan och svärmor med Yai.:) Phiii tror varken jag eller min fru existerar , vilket är lite ovanligt för Thaifolk som ofta är riktigt vidskepliga
 
Nu har ni spårat ut totalt. Helt ointressant hur ni blir kallade för phi elle pa. :p
Hur är kvinnorna där ni bor då? Är de som 59 % av kvinnor i Thailand eller som vanliga feminister i Svedala. Jag föredrar kvinnor som kan flirta lite utan att det är så allvarligt. Tror hela grejen har åkt ner i källaren. Har ni blivit feminister hela bunten?
Att flirta lite är inte otrohet att tja göra något annat kan våra det men detta allvar.
Förr i tiden var det mera skoj när man kunde vissla efter en tjej. Idag blir man nog åtalad av sexuell utnyttjande eller nåt. Jag är helt enkelt för gammal för denna generation så jag kör på i gamla skidprår. :eek:
 
Nu har ni spårat ut totalt. Helt ointressant hur ni blir kallade för phi elle pa. :p
Hur är kvinnorna där ni bor då? Är de som 59 % av kvinnor i Thailand eller som vanliga feminister i Svedala. Jag föredrar kvinnor som kan flirta lite utan att det är så allvarligt. Tror hela grejen har åkt ner i källaren. Har ni blivit feminister hela bunten?
Att flirta lite är inte otrohet att tja göra något annat kan våra det men detta allvar.
Förr i tiden var det mera skoj när man kunde vissla efter en tjej. Idag blir man nog åtalad av sexuell utnyttjande eller nåt. Jag är helt enkelt för gammal för denna generation så jag kör på i gamla skidprår. :eek:
Frugan och jag har upprättat ett avtal , där finns allt med dvs att hon godkänner att vi har 6uellt umgänge , samt hur vi gör det , samt sen att vi båda intygar och skriver under detta dokument ,naturligtvis måste grannkärringen och hennes sambo intyga våra underskrifter , lite jobbigt detta varje fredagskväll , men bättre än att bli uthängd i SVT . kanske som Thaiprofilen eller liknande passande på en i redan dömd Svensk man som åker till Asien ,tänk över detta ni hemska Svenska män :):)
 
Frugan och jag har upprättat ett avtal , där finns allt med dvs att hon godkänner att vi har 6uellt umgänge , samt hur vi gör det , samt sen att vi båda intygar och skriver under detta dokument ,naturligtvis måste grannkärringen och hennes sambo intyga våra underskrifter , lite jobbigt detta varje fredagskväll , men bättre än att bli uthängd i SVT . kanske som Thaiprofilen eller liknande passande på en i redan dömd Svensk man som åker till Asien ,tänk över detta ni hemska Svenska män :):)
Du måste skoja och på riktigt :D:cool::mad::oops::afro:
 
Frugan och jag har upprättat ett avtal , där finns allt med dvs att hon godkänner att vi har 6uellt umgänge , samt hur vi gör det , samt sen att vi båda intygar och skriver under detta dokument ,naturligtvis måste grannkärringen och hennes sambo intyga våra underskrifter , lite jobbigt detta varje fredagskväll , men bättre än att bli uthängd i SVT . kanske som Thaiprofilen eller liknande passande på en i redan dömd Svensk man som åker till Asien ,tänk över detta ni hemska Svenska män :):)
5555555 :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: Du är underbar @Phonta ! Där vann du en stor poäng!!!
Förstår ditt tänk... Den nya lagen om samtycke vid 6... En helt galen formulering i lagen.. Men du tolkade den klockrent!!! :D:D:D
 
Jag bara undrar, här nu spårat ut hela gänget i Sverige?
Solly!!! Det har regeringen bestämt.. Det skall vara ett samtycke som kan bevisas om du har 6 med din kvinna... ;)Annars kan hon anmäla dig dagen efter för våldtäkt... :eek: Har du en elak tjej.. Så säger hon .. Jag vill ha 6 i kväll.. I morgon kan hon anmäla dig för våltäkt !!! :confused: Hur skall du motbevisa det?? Tjejen vill kanske ha skadestånd??
Välkommen till förmyndar Sverige.. :cool: :police::police::police:
Därav har @Phonta rätt!!
Sedan tror jag Phonta och hans tjej är bra funtade att de inte bryr sig om idioterna i regeringen... :p:p
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp