Är det någon som är tillsammans med en kvinna som inte redan har barn och inte vill ha några?

 
Frugan kastrerade sig innan hon träffa mig så man får försöka acceptera att vi inte kommer få några gemensamma.
Jag undrar bara hur man kommer lösa sen problemet med åldrande befolkning, antingen göra som Japan eller som Fredrik "Afrikanen" Reinfeldt
 
Hon gjorde det innan hon träffade mig.
Äldsta dotterna far började röka jabba och försökte våldta och döda hennes kompis. Sedan, pojkens far stack hem till frankrike o gifte sig med en fransyska när han var nyfödd. Hon hade väl fått nog av att bli blåst
 
Hon gjorde det innan hon träffade mig.
Äldsta dotterna far började röka jabba och försökte våldta och döda hennes kompis. Sedan, pojkens far stack hem till frankrike o gifte sig med en fransyska när han var nyfödd. Hon hade väl fått nog av att bli blåst
Massor med kvinnor steriliserar sig efter ett eller två barn i Thailand , så gjorde även min fru , och detta under tiden hon var gift med sin Thaiman , mycket vanligt ;)
 
Massor med kvinnor steriliserar sig efter ett eller två barn i Thailand , så gjorde även min fru , och detta under tiden hon var gift med sin Thaiman , mycket vanligt ;)
Första frågan vi fick, vill du ha förlossningspaket med sterilisering, förlossningspaket med sterilisering och borttagning av index, förlossningspaket med borttagning av index eller normalt förlossningspaket.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp