T
Thaiiland
Gäst
hejsan , det är så här att min kille som är thai bor i stockholm och vi se sinte så ofta . nu är hans kompis nere i skåne över helgen och åker hem imorron . jag skulle jätte gärna vilja ha hjälp med att översätta denna texten ( eller åtminstonde lite av den ) till kareoke thai och thaiskrift så jag kan skriva av det på ett kort och skicka med honom till min kille . snälla , någon hjälp mig ! det hade betytt så mycket för mig .
korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig ,
för allting som du är och du tog mig på fötter igen .
förlåt mig, om jag tvekar på oss ibland - men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt .
det är svårt att förklara när ord inte räcker till , kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill .
när jag är ledsen tänker jag tillbaks på nittonde i sjätte ,
dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska .
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje .
trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt .
tirak du är allt som jag nånsin velat ha - varje andetag med dig känns så underbart .
första ögonkastet , det var kärlek redan då .
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på .
du är stjärnan som föll , ifrån himlen ner till jorden - utan dig vore jag bara en av miljoner .
snälla någon hjälp mig , jag är verkligen i desperat behov av hjälp !
korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig ,
för allting som du är och du tog mig på fötter igen .
förlåt mig, om jag tvekar på oss ibland - men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt .
det är svårt att förklara när ord inte räcker till , kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill .
när jag är ledsen tänker jag tillbaks på nittonde i sjätte ,
dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska .
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje .
trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt .
tirak du är allt som jag nånsin velat ha - varje andetag med dig känns så underbart .
första ögonkastet , det var kärlek redan då .
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på .
du är stjärnan som föll , ifrån himlen ner till jorden - utan dig vore jag bara en av miljoner .
snälla någon hjälp mig , jag är verkligen i desperat behov av hjälp !