Åldersskillnad

Vad är en acceptabel ålderskillnad?

• åldern har absolut ingen betydelse!

Röster: 0 0.0%
  • +/- 21+ år

• +/- 18 till 20 år

• +/- 15 till 17 år

• +/- 12 till 14 år

• +/- 9 till 11 år

• +/- 6 till 8 år

• +/- 0 till 5 år

• Totala väljare
    0
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej alla!

Är det någon som har koll på vad som är "normal" ålderskillnad på ett par i Thailand? Tjejen som jag träffat är ganska mycket yngre än mig och ibland känner jag att det kan vara mycket med 14 års skillnad...
Jag tycker dock mycket om henne, vi håller på att "känna" på varandra och frågar varandra massor av frågor via sms och brev för att se om vi vill gå vidare i en relation. Vi träffades här i Sverige och har umgåtts några gånger under en period av 3 månader.

Det kan vara språkförbistring, men jag fick liksom inget riktigt svar medan hon var här på frågan vad hon är intresserad av. Det var mest ingenting eller allting...
Känns ju också lite så där måste jag säga. Men det kanske är det som jag har uppfattat att tjejer från Thailand är mycket för att behaga och då blir det "jag tycker om det du tycker om"?

Ni som har erfarenheter vad säger Ni?

För skojs skull har jag gjort en "poll" om åldern också! :!:

jo visst är det så, dvs väldigt individuellt och alla måste känna själv.

Min fundering var mest vad som är "normalt" i Thailand, kollade lite på webben och det verkar som om det är större skillnad där än här. Likaså i Sydamerika.

Men statistik spelar egentligen ingen roll, det är ju två personers "kompabilitet" som avgör. Kanske främst mental ålder, och där är jag inte 39 - snarare 29 känns det som! :D
Fast det är klart, stundom så är man ju runt sina 40... :)

Hon är från trakten kring Surin (läs landsbygd), men har gått skola i BKK som jag förstod det hela. Vad hon läst vet jag inte ännu. Väntar på brevsvar. Jobbade i BKK gjorde hon också innan hon åkte hit till Sverige.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp