Eller kanske passar bättre, nästan så jag får lust att dra och fixa visum till fru och son så vi skall ta våran båtsemester på västkusten som jag hade tänkt innan.
Men tänker inte åka om jag inte får lusten, båt och kustnära boende har vi ju hos farsan men som sagt har man ingen lust blir det inte kul, har jag ju inte riktigt sagt detta till frugan än utan hon undrar när vi skall ordna med visum till dom och pass till ungen.
Jag håller på det till Maj, får jag ingen lust då så går det inte, kan inte åka någonstans som man inte känner för, och hon kommer nog förhoppningsvis bli nöjd med en bilresa i Isaan istället.
Appropå, skumt, frugan skulle ordna pass åt ungen, gick inte om inte jag kom ner och signerade och godkände, "men han är ju inte biologiska pappan", spelar ingen roll han ses som pappa och han skall vara här och signera annars inget pass (hon försökte ju fixa ett åt han när jag var på sjön).
Jag är ju inte registrerad som pappa någonstans, hon förklara att jag är farang etc. inte biologisk pappa. Men nä inget pass till ungen om inte jag är där och godkänner och signerar?