Andra thaiforum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Är ni medlemmar i några andra Thaiforum ??? det finns ju ett helt hav av dom.
Förutom CM är jag medlem i SoiSixten , och är väl rätt så aktiv där.

Jag är medlem på SS och MPR, sen är jag medlem i ett annat förbjudet forum som inte är förbjudet här på CM.

sen är jag medlem i ett annat förbjudet forum som inte är förbjudet här på CM.
[/quote]

Va kan de vara för något, förbjudet men inte

Gillar forumvärlden och är inte rädd för att bjuda på mig själv. Har här på CM funnit ett grymt trevligt forum där jag gillar att vara på. Sen är jag även medlem på andra forum och det kommer jag fortsätta att vara.

Men så här långt så tycker jag att detta är ett kanonforum att vara delaktig på.

Så nu är det bara upp till oss själva att se till att detta är ett bra forum.

"b-tung " sa:
Gillar forumvärlden och är inte rädd för att bjuda på mig själv. Har här på CM funnit ett grymt trevligt forum där jag gillar att vara på. Sen är jag även medlem på andra forum och det kommer jag fortsätta att vara.

Men så här långt så tycker jag att detta är ett kanonforum att vara delaktig på.

Så nu är det bara upp till oss själva att se till att detta är ett bra forum.

Klokt talat där, b-tung. Särskilt sista raden. Och jag tycker allt att vi lyckas fint med att se till att CM är ett bra forum. :wai:

"legolas " sa:
Varför är du inte mer aktiv här då??? Är det tristare här??? Tycker själv att det räcker för mikn del med ett forum, hårt tillräckligt att hålla koll på ett forum, och det märker man ofta på folk som är medlemmar på olika forum. De kör sporadiska race i de olika forumen. Alltså kör hårt en kort tid i forum 1, sedan hoppar över till forum 2 och kör där ett tag... Det är skitjobbigt antar jag att ha koll på flera forum samtidigt..

Grejen är väl den att jag är ganska ny här och har väl inte blivit varm i kläderna än.
Men jag har 2,08 inlägg/dag på SS ..... och jag har 1.923 inlägg /dag , så inaktiv är jag väl ändå inte här ;D

"Arnold Layne " sa:
Grejen är väl den att jag är ganska ny här och har väl inte blivit varm i kläderna än.
Men jag har 2,08 inlägg/dag på SS ..... och jag har 1.923 inlägg /dag , så inaktiv är jag väl ändå inte här ;D

Du är en trevlig prick A.L, och det är riktigt kull att se dig här :)

Det inlägget är värt karma-dusch

"legolas " sa:
Du gör precis som du känner för. Ber om ursäkt A.L. det lät lite hårt det jag sa, eller inte sa!!!
Förstod aldrig vad du menade med aktiv.... trodde det var bra mycket mer inlägg per dag.
För övrigt läste hur du skaffade ditt namn. schysst namn tycker jag.... själv är man ju uppkallad efter en hästjävel.....

;D ;D ;D

Det är helt OK ..... när jag börjar på ett nytt forum , så brukar jag bara känna på stämningen dom första veckorna , men det här kommer nog att gå bra :nod:

När jag blev Moderator här på CM, så slutade jag att vara aktiv på SS. Men kikar in i bland för att kolla läget.
På MPR har jag ett gammalt konto som jag inte använder.
Det förbjudna forumet tar ju inte in nya medlemar längre, så där är jag inte. 8)

"legolas " sa:
Du gör precis som du känner för. Ber om ursäkt A.L. det lät lite hårt det jag sa, eller inte sa!!!
Förstod aldrig vad du menade med aktiv.... trodde det var bra mycket mer inlägg per dag.
För övrigt läste hur du skaffade ditt namn. schysst namn tycker jag.... själv är man ju uppkallad efter en hästjävel.....

;D ;D ;D

Tur att du har alla hästarna hemma i alla fall... Det är det inte alla som har oavsett Alias.. ;)

Lite :offtopic:

Jag brukar hänga på en sida som heter vog. Där har jag varit medlem i 13år nu.
Där träffar jag gamla väner för ett parti kort (Hjärter) vi är en 5-6 stycken som håller ihop och försöker spela åtminstonde ett par gånger i veckan. Jag är den enda svensk som är där ( Förut var det även en göteborgare, men han har jag inte sett på flera månader) Annars är det folk från bla. USA, australien, isle of man, belgien, ryssland finland....osv..osv..

"Gazton " sa:
Lite :offtopic:

Jag brukar hänga på en sida som heter vog. Där har jag varit medlem i 13år nu.
Där träffar jag gamla väner för ett parti kort (Hjärter) vi är en 5-6 stycken som håller ihop och försöker spela åtminstonde ett par gånger i veckan. Jag är den enda svensk som är där ( Förut var det även en göteborgare, men han har jag inte sett på flera månader) Annars är det folk från bla. USA, australien, isle of man, belgien, ryssland finland....osv..osv..

I Australien kallar dom alla som har påbrå från Grekland för vog. Vet du om "ägaren" för den sidan är därifrån?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp