Anledningen till att jag undviker thailändska män så mycket det går

Ni får klippa och klistra lite gubbar :)

Jag har fått ihop länken men lyckas inte publicera den :(

Embedded media from this media site is no longer available

Det går inte att posta länkar på detta forum det var därför jag var tvungen att göra mellanslaget. Trodde folk förstog att dom skulle skriva ihop länken för det skulle funka.
Har kan du inte förutsätta något alls :mad: Om du inte förutsätter att alla är dumma i skallen ,, då är det ok 555:):)

Pattayas Guld handlar sonen gör nog precis som han vill tydligen har han gått fri tidigare från grova brott. Men det som är märkligt är beteende av australiensaren har man bott här ett tag borde man vet hur man uppför sig. Men han hade kanske en dålig dag som kunde slutat mycket värre. Mot denne pojken är det bara att packa väskorna.

Så djäkla fegt oavsett vad som hänt, att smyga den smällen med full kraft på det viset:confused: men man blir inte förvånad, har sett en uppsjö med klipp där både killar och tjejer gett sig på en försvarslös tjej med sparkar och tillhyggen å ingen jäkel gör nått, bara står och glor medans misshandeln fortgår:mad::thumbsdown::thumbsdown:

Hoppas jag aldrig får uppleva något sådant, då gör jag mig förmodligen olycklig....

Så djäkla fegt oavsett vad som hänt, att smyga den smällen med full kraft på det viset:confused: men man blir inte förvånad, har sett en uppsjö med klipp där både killar och tjejer gett sig på en försvarslös tjej med sparkar och tillhyggen å ingen jäkel gör nått, bara står och glor medans misshandeln fortgår:mad::thumbsdown::thumbsdown:

Hoppas jag aldrig får uppleva något sådant, då gör jag mig förmodligen olycklig....
Jag med.

hehe..., @Micke.T , welcome to the land of promise and chookdii!

Helt sjukt att inte polisen griper Thaisnubben direkt men är precis så det funkar här. Man ska inte tjafsa med Thai och jag och mina vänner går ex aldrig in på en bar om det sitter Thai killar där.

Liknande trådar

B
Svar
3
Visningar
2 K
Bangkok_Hilton
B

Tillbaka
Topp