Antligen framme igen

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Hej allihopa!

Tankte skicka en liten halsning fran Thailand. Kom fram i forrgar efter en smartfri resa, allt fungerade perfekt. Thai rules som jag brukar saga. :thumbsup:

Vadret ar precis perfekt, +29 grader pa dagen och 22 pa natten. Dessutom ganska lag luftfuktighet, underbart om man jamfor med hemma. 8)

Har en arbetskamrat pa besok, sa i morgon blir det en tur till Nong Khai som jag tycker ar fascinerande. Det ar harligt att sitta pa en restaurang nere vid Mekhong-floden och kaka en god lunch och titta in i Laos. :)

Nasta torsdag till sondag bar det av till Bangkok for lite mer allmant turistande tillsammans med barnen.

Ha det sa bra hemma i kylan, jag langtar inte precis!


Berralund :wai:
 
Hej Berra,

Vad skönt för dig att du kom fram ordentligt och utan problem!

Är det mycket vind på nätterna så det känns som +15? Annars är det riktigt skönt när det är hyffsat svalt.

Hoppas du får en trevlig lunch med din kamrat och att du och barnen stortrivs!

Ta det lugnt och ha det bra!

ps, glöm inte fota ordentligt! :wai:
 
Härligt Berralund

Jag hoppas ni får en härlig semester, tänk
lite på oss som är kvar i kylan och snön, haha
hoppas få lite info om vad som händer, och
lite bilder :nod:
 
Vad Gott Berra! ;D

Ha det gott och som sagt glöm inte bilder hit till Cm. Plus en o annan go historia :nod:

Hoppas hala familjen får det bra. /Ulle ;D
 
Vad härligt!!

Här hemma i Sverige är bara blåser och regn , suck tråkig!! :'(
Har det gött i thailand :) :)
 
Tackar mjukast allihopa. Jag skall forsoka klura ut hur man lagger upp bilder nar vi har kommit hem, annars ar jag saker pa att det finns manga hjalpsamma har.

Ja, det ar ganska svalt pa natterna, dock inga problem for oss "faranger". Thailandarna byltar dock pa sig betydligt mer klader. ;D


Berralund :wai:
 
Bilder far vanta tills jag kommer hem, sitter pa internetcafe. Ha inte for stora forhoppningar bara, jag ar en vardelos fotograf.

Och glimten - jag har definitivt inte glomt Changen. ;D

Nong Khai ar jattefint, men konstigt nog var dar en fullstandig invasion av asiatiska turister som kryllade overallt. Men lunchen vid Mekhong var utsokt med Jam, gapaow, penaeng mm. Och Chang naturligtvis. :thumbsup:

Pa torsdag sticker vi till Bkk med ungarna, skall bli skoj. Det blir att aka till ambassaden ocksa for intervju, ungarna skall ju till Sverige i sommar.


Berralund :wai:
 
Vad härligt för dig Berra!

När jag åkte till Koh Lanta för två år sen tror jag, då var det invasion av asiatiska turister också speciellt när man skulle ut på dagsutflykter ;D

Lycka till Berra med intervjun i bkk, andas inte in för mycket avgaser bara!
 
Det låter härligt Berra!

Ha det så bra , och tack för att du ger lite livstecken, Ta det lungt o njut, Här är det minusgrader :D
 
Minusgrader, vill inte tanka pa det overhuvudtaget. Usch och fy! :eek:

Nu har vi 32 grader och vaxlande solighet. Sa man lider inte precis men jag tanke pa er stackare darhemma!!!


Berralund :wai:
 
"vi tänker inte nåt på hur du har det"...

bara att det måste vara jäkligt bra

givetvis blir vi lockade .
 
Dream world lär dem gilla. Finns både åkattraktioner och lite grejer att kolla på :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp