Använda foton utan upphovsrätt.

 
A

anonymous

Gäst
Här på Thaisnack har ni varit så hårda mot medlemmar som lagt upp foton som dom tagit från nätet utan att få rätten att göra det eller delge källan.
Jag hoppas ni är lika hårda mot troll där ni ser att samma IP nummer används om och om igen men med olika foton.
Skall ni vara så hårda mot alldagliga foton så borde ni verkligen vara det här för det finns en verklig människa bakom dessa foton som kanske inte har med människan bakom tagentbordet att göra och att ni anmäler det till gällande myndighet om inte annat kommer jag göra det om jag får reda på det.
Skall ni käfta om foton skall det vara fullt ut.
 
Här på Thaisnack har ni varit så hårda mot medlemmar som lagt upp foton som dom tagit från nätet utan att få rätten att göra det eller delge källan.
Jag hoppas ni är lika hårda mot troll där ni ser att samma IP nummer används om och om igen men med olika foton.
Skall ni vara så hårda mot alldagliga foton så borde ni verkligen vara det här för det finns en verklig människa bakom dessa foton som kanske inte har med människan bakom tagentbordet att göra och att ni anmäler det till gällande myndighet om inte annat kommer jag göra det om jag får reda på det.
Skall ni käfta om foton skall det vara fullt ut.
Klockrent Jonas.. Detta borde ju va ,,, ja, k,,,,, nt.
 
Det skulle vara otroligt bra ... sen finns det ju de som byter IP adress också ... jag har svårt att förstå att det drar så mycket så man nästan kan byta identitet för att få vara med ...
 
Här på Thaisnack har ni varit så hårda mot medlemmar som lagt upp foton som dom tagit från nätet utan att få rätten att göra det eller delge källan.
Jag hoppas ni är lika hårda mot troll där ni ser att samma IP nummer används om och om igen men med olika foton.
Skall ni vara så hårda mot alldagliga foton så borde ni verkligen vara det här för det finns en verklig människa bakom dessa foton som kanske inte har med människan bakom tagentbordet att göra och att ni anmäler det till gällande myndighet om inte annat kommer jag göra det om jag får reda på det.
Skall ni käfta om foton skall det vara fullt ut.
Tja
Hade du några // när du var liten?
I fotbollen är man ett lag eller team som det heter nu för tiden.
Du har tydligen aldrig varit med ETT lag och fått känna en lagkänsla
 
Senast redigerad av en moderator:
Och en önskan från oss är ju också att ni medlemmar även namnger den ni misstänker så underlättar ju det en hel del. Ibland kan man ju gissa vad ni menar men inte alltid. Namnger ni någon går det bra via pm eller anmäl knappen.

Är det inte så att kyckllingen själv delar bilder? och inte vet jag var gränsen ska dras:):):)


inlägg 44

Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
 
Är det inte så att kyckllingen själv delar bilder? och inte vet jag var gränsen ska dras:):):)


inlägg 44

Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

Det ser väl ut att vara ett egenhändigt taget foto...eller?
 
IMG_3969.JPG
Snälla anmäl mig, jag har snott detta fotot .
Okey... Du kanske snodde fiskebilderna också?? ....
 
 
 
Tillbaka
Topp