Asien trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Jag ber samtliga forumsvärdar/Moderatorer att hjälpas åt att flytta samtliga trådar som berör övriga Asien till våran nya forumsdel. Behöver ni hjälp att knuffa över trådar hit , så hjälper jag gärna till /Gazton

Jag ska kolla i morgon när jag är piggare. Jag börjar med att gå igenom Allmänt Thailandsforum. Därefter om inte ni andra har blivit klara så hjälper jag gärna till att kolla dom övriga forumsdelarna.

Ska vi lägga in bildtrådar från Thailand här ochså ..... eller är det bara från övriga Asien ??? ???

Hej Arnold Layne,

Nej bildtrådar från Thailand håller vi utanför "Övriga Asien" :)
Skapa gärna en A-L bildtråd i Allmäna thailand.

Väntar med stor spänning på din bildtråd, med visshet om att den blir storslagen ;)

/Gazton

"Gazton " sa:
Jag ber samtliga forumsvärdar/Moderatorer att hjälpas åt att flytta samtliga trådar som berör övriga Asien till våran nya forumsdel. Behöver ni hjälp att knuffa över trådar hit , så hjälper jag gärna till /Gazton

Jag försökte att flytta en länk men den togs bort från Allmänt Thailandsforum men la sej inte där jag ville.

Jag lyfter fram denna tråden som en liten påminnelse till alla att denna forumdelen finns.

Jag utgår ifrån att en del av er som är Thailandsboende behöver lämna landet då och då för att förnya era visum.
Passa på att ta lite foton och lägg in här är ni snälla. :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Svar
14
Visningar
2 K
Mille1000
M
G
Svar