Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag ber samtliga forumsvärdar/Moderatorer att hjälpas åt att flytta samtliga trådar som berör övriga Asien till våran nya forumsdel. Behöver ni hjälp att knuffa över trådar hit , så hjälper jag gärna till /Gazton
Jag ska kolla i morgon när jag är piggare. Jag börjar med att gå igenom Allmänt Thailandsforum. Därefter om inte ni andra har blivit klara så hjälper jag gärna till att kolla dom övriga forumsdelarna.
Jag ber samtliga forumsvärdar/Moderatorer att hjälpas åt att flytta samtliga trådar som berör övriga Asien till våran nya forumsdel. Behöver ni hjälp att knuffa över trådar hit , så hjälper jag gärna till /Gazton
Jag lyfter fram denna tråden som en liten påminnelse till alla att denna forumdelen finns.
Jag utgår ifrån att en del av er som är Thailandsboende behöver lämna landet då och då för att förnya era visum.
Passa på att ta lite foton och lägg in här är ni snälla.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.