Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har en gräns på 20.000 baht, min bank i Sverige är Swedbank. Vill du ta ut mer pengar så är det enkelt att gå till banken och när jag har gjort det så har dom dessutom inte tagit någon avgift (Swedbank). För några år sedan tog jag ut mer i ATM bara genom att göra två uttag direkt efter varandra, vet inte om det fungerar fortfarande. Vad du får se upp med är vad du själv har för limit på ditt konto för max uttag under en vecka, kontrollera med din bank.
Thailändska Atm är gjorda för att kunna spotta ut 20 000 baht åt gången. Men du kan plocka ut flera gånger på raken, hur många beror på din svenska banks uttagsgräns.
Alsun; har du verkligen bara 20 000 baht i gräns på Swedbank? Det blir bara 4000:-
Har samma bank och min gräns ligger på 8 000:- per dag (tror jag, det kan vara 10 000 kronor också). Icabanken har en gräns på 15 000:- på fyra dagar.
Jag uttryckte mig tydligen oklart. Gränsen per uttag är 20.000 och om jag behöver mer så går jag på banken. Men som jag skrev så förr gjorde jag fler uttag på raken, att jag har slutat med det är helt enkelt att jag inte "unnar" banken mer pengar än de redan tar av mig.
Min gräns är jag inte helt säker på men jag har tagit ut 50.000 i banken utan problem.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.