basta maten pa resan

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
kan verkligen rekommendera sala thai i kao lak for deras mkt billiga och toppengoda mat. testat ett flertal ratter och det ar ett stalle vi absolut kommer att aka tillbaka till. har lett till flera matdiskussioner under resan och jamforelser med andra restauranger.

southern lanta pa koh lanta har ocksa mkt god mat. testade bara thai.

kata beach har fatt en riktigt bra restaurang med gourmetmat / two chefs
finns tydligen 3 st men vi har varit pa den uppe backen mellan kata och karon.

maten ar sjukt god.... alla dessa fantastiska smakupplevelser. visst, det ar farangmat men so what.. vem orkar ata thai en hel resa. 2 till 3 mal om dagen. ja, inte vi i alla fall, utan da ser vi fram emot en riktig gourmetmat fram i kvallningen.

toppbetyg alltsa

maten blir givetvis mkt dyrare an om man skulle atit thai men om du skulle atit denna mat i sverige sa hade det kostat skjortan.



en annan svensk restaurang har som har jattegod mat ar charlies som jag skrivit om vid tidigare resa. de har flyttat till en annan adress men finns tack och lov kvar.

ha re gott
marianne
 
Jag kan bara säga att street food och dom små familjerestaurangerna runt On Nut soi 36-42 har den bästa maten som jag kan äta när jag är i Thailand.Det tar ungefär fem minuter att gå från våran lägenhet upp till On Nut sen är det bara att frossa.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
174
Visningar
8 K
A
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
3 K
A
A
Svar
27
Visningar
13 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp