P
Pjodd
Gäst
Håller på med en rapport om källsortering i Thailand och hur västerlänningar tycker.
Jag är ny på att formulera frågeformulär så ta det för vad det är
Behöver så mycket data som möjligt för att det ska gå att göra något vettigt av det hela.
Slutet på nästa vecka kommer datan att börja analyseras.
Formuläret är på engelska, så om ni är med i ngn Facebookgrupp eller hänger på andra forum så kopiera gärna länken och skicka den vidare. Den finns redan på engelskspråkiga Thaivisa, så dit behöver ni inte skicka den.
Det viktiga är att NI svarar på enkäten som är på 10 frågor och tar väldigt lite tid i anspråk.
All datainsamling är naturligtvis anonym, inga inloggningar krävs.
Gör mig en tjänst o svara på detta är ni bussiga
. Eftersom det inte finns ngn identifikation (IP-adress) så kan ni svara fler gånger, men vänligen tramsa inte
Det är redan nu väldigt intressanta data som kommit in.
AIT (Asian Institute of Technology) har studier som jag kommer att referera till och ni kanske inte blir förvånade på resultatet.
Rapporten kommer att publiceras exklusivt här på forumet om ni bidrar med svar. Gissar på att det blir vid mitten av mars (denna kursen är halvtid).
https://docs.google.com/forms/d/e/1...spdfFfT_w8BjjmysGIhS7v8g/viewform?usp=sf_link
Tack på förhand!
Är det ngt ni undrar över så bara skriv här.
Jag är ny på att formulera frågeformulär så ta det för vad det är

Slutet på nästa vecka kommer datan att börja analyseras.
Formuläret är på engelska, så om ni är med i ngn Facebookgrupp eller hänger på andra forum så kopiera gärna länken och skicka den vidare. Den finns redan på engelskspråkiga Thaivisa, så dit behöver ni inte skicka den.
Det viktiga är att NI svarar på enkäten som är på 10 frågor och tar väldigt lite tid i anspråk.
All datainsamling är naturligtvis anonym, inga inloggningar krävs.
Gör mig en tjänst o svara på detta är ni bussiga

Det är redan nu väldigt intressanta data som kommit in.
AIT (Asian Institute of Technology) har studier som jag kommer att referera till och ni kanske inte blir förvånade på resultatet.
Rapporten kommer att publiceras exklusivt här på forumet om ni bidrar med svar. Gissar på att det blir vid mitten av mars (denna kursen är halvtid).
https://docs.google.com/forms/d/e/1...spdfFfT_w8BjjmysGIhS7v8g/viewform?usp=sf_link
Tack på förhand!
Är det ngt ni undrar över så bara skriv här.