Berralunds lilla Asientråd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Här kommer några bilder från Hong Kong och Filippinerna som jag besökte i mars 2009.
Börjar med Hong Kong.

Hong Kong 2009 003.jpg

Hong Kong 2009 004.jpg

Hong Kong 2009 006.jpg

Kul :thumbsup:, hur sjutton får dom till sina byggnads ställningar, inget arbets skydd där inte.

Jättekul Berralund att du startar upp en tråd med blandade Asien bilder. :thumbsup:

Jag kanske ska byta namn på min Vietnam tråd och döpa om den. Jag har ju också lite blandade bilder från Phill,Bali som jag kan börja scanna.

Sista Hong Kong bilderna. Aberdeen fishing harbour, mycket arg hund samt medaljens baksida (Jumbo restaurant).

Vi befinner oss på Luzon. Upp i bergen till Baguio, lejonet utanför stan samt utsikt. Detta var enda dagen det regnade.

Ovan filippinska delikatesser. Sedan den aktiva Taal-vulkanen vid Tagaytay söder om Manilla. Taal kan få ett utbrott när som helst. Men området med Lake Taal är mycket vackert och lite svalare tack vare en frisk bris.

Ytterligare en bild från Taal. Sedan skulpturerade vattenmeloner. Snacka om jobb att göra detta varje dag. Bilderna från frukosten på vårt hotell.

Slutligen den i mitt tycke finaste melonen samt två bilder från den gamla katedralen i "Intramuros" (innanför murarna) i Manilla. Manilla är inte någon vacker stad, trafiken är minst lika kaotisk som i Bangkok.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp