Big Bike Weekend i Khon Kaen kommande lördag 26 oktober

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Joker

Forumveteran
Kommande lördag är det Bike Weekend i Khon Kaen , detta går av stapeln nära Makrobutiken , straxt efter Mitsubischi om man kommer söderifrån ..

Nya busshållplatsen ... Kommer mycket fina hojar , håller på hela dagen samt att det sen skall vara lite efterfest på MY Bar ,nära Hotell Pullman och Kosa Hotell ,,
(faranggatan ) ;D Skulle vara kul om någon kommer , men det verkar ju vara tunsått med Bikers här på Forumet :'(

A

Anonym

Gäst
"Phonta " sa:
Kommande lördag är det Bike Weekend i Khon Kaen , detta går av stapeln nära Makrobutiken , straxt efter Mitsubischi om man kommer söderifrån ..

Nya busshållplatsen ... Kommer mycket fina hojar , håller på hela dagen samt att det sen skall vara lite efterfest på MY Bar ,nära Hotell Pullman och Kosa Hotell ,,
(faranggatan ) ;D Skulle vara kul om någon kommer , men det verkar ju vara tunsått med Bikers här på Forumet :'(
Synd att det kommer att regna hela dagen bara..

L

lullil

Gäst
Hallo ! vi hoppas på moln och 27- 30gr :)) jag kommer och försöker hitta din fina Honda , det kommer att bli mycket fina cyklar att titta på :))

Joker

Forumveteran
Kul att det finns en del Big Bike intreserade här , Vad har ni för hojar , om ni kommer på Hoj kan det vara kul att hitta varandra, min tror jag är lätt att hitta , finns kanske bara en Honda VTX 1800 cc som är ombyggd som min . Dvs Classic look med Framruta samt extra ljus ,Harleyfotplattor samt Harleyblinkers och en Harley kompressortuta ,,, mmmmmmm Dyrt som fa.. ,men Harley är mycket kvalitet , bara en djäkla gammal teknik , men fina tillbehör ....
Packväskan är från en Svensk läderhantverkare i Skåne , en svartbrun med ett troll på som knyter näven, Blir nog inte svårt att hitta denna ......

VTX classic.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Topp