Bil beskjuten med nästan 50 skott, 1 man död.

Joker

Forumveteran
Hej

Skulle du ha några fakta som styrker dina påståenden här skulle nog Uppdrag Granskning och andra vara intresserade.

Mvh isan lover
Tror inte att min kamrat uppe i storstaden skulle uppskatta att jag gick ut med hans namn , se vad som hände/händer Peter Springare ,, Sanningen svider , utmobbad av politiker samt verklighetsförnekande vänsterfolk inom poliskåren , Cheferna där kan ju inte erkänna att de inte klarar sin uppgift ,samma som sittande förlamade skitregering :rolleyes:

Joker

Forumveteran
Visste du allt detta , du som litar på SVT ?

© FT Arkiv

Polisen: Nu drabbas allmänheten av gängskjutningarna
Publicerad 9 september 2019 kl 13.40
INRIKES. Gängskjutningarna blir värre och nu drabbas även allmänheten. Det konstaterade polisen under en presskonferens på måndagen.

Det finns ett samband mellan skjutningar i Stockholm den senaste tiden. Söndagens skjutning i Nacka, där två oskyldiga träffades av skott från automatvapen, samt skjutningen i Råcksta för ett par veckor sedan, där en 18-årig kvinna sköts till döds med automatvapen, hade samma måltavla.
Det berättade polisen under pressträffen på tisdagen, som genomfördes på grund av gårdagens allvarliga Nacka-skjutning.
Flera personer ska ha lurats till platsen med påstådd information om skjutningen i Råcksta. Sedan kom kulregnet, som träffade flera lägenheter samt en taxichaufför och en person i en lägenhet.
– Konfliktläget i de kriminella kretsarna är mycket allvarligt just nu, förklarade Ulf Johansson, regionpolischef i Stockholm, under pressträffen, enligt

Ubon

Forumveteran
Går det att få stopp på dessa skjutningar? gangsterfasoner, sprängdåd, våldtäkter, gängbildningar, mordbränder, osv osv, utan att vara pk-riktig, vänster eller höger, utan en helt vanlig civilist i ett civilt samhälle, om vi nu håller oss till en grupp, invandrare, (det finns flera grupper), dessa kommer till Sverige, får ta del av det svenska smörgåsbordet, och belönar och tackar på detta sätt, låt då budskapet gå fram, dumheter belönas med utvisning, och har släktingar kommit som anhöriginvandrare, så åker dom med ut, enligt myndigheternas regelverk så ska man inte sära på familjer.....

Nu tände jag brasan....

StefanXErixon

Forumräv

© FT Arkiv

INRIKES. Gängskjutningarna blir värre och nu drabbas även allmänheten. Det konstaterade polisen under en presskonferens på måndagen.

Det finns ett samband mellan skjutningar i Stockholm den senaste tiden. Söndagens skjutning i Nacka, där två oskyldiga träffades av skott från automatvapen, samt skjutningen i Råcksta för ett par veckor sedan, där en 18-årig kvinna sköts till döds med automatvapen, hade samma måltavla.
Det berättade polisen under pressträffen på tisdagen, som genomfördes på grund av gårdagens allvarliga Nacka-skjutning.
Flera personer ska ha lurats till platsen med påstådd information om skjutningen i Råcksta. Sedan kom kulregnet, som träffade flera lägenheter samt en taxichaufför och en person i en lägenhet.
– Konfliktläget i de kriminella kretsarna är mycket allvarligt just nu, förklarade Ulf Johansson, regionpolischef i Stockholm, under pressträffen, enligt
Detta måste vara fake news, @mackes hävdar att Sverige(där han varken vistas eller bor) är hur säkert som helst, allt annat är fake news.............

Matt82

Forumveteran
Hej

Skulle du ha några fakta som styrker dina påståenden här skulle nog Uppdrag Granskning och andra vara intresserade.

Mvh isan lover
Han kanske sparade informationen på samma server som du har alla bevis för tusentals som sitter med startkablar kopplade till pungen och hela familjer "försvinner". Tråkigt när så mycket bevis bara försvinner :(

Skämt åsido, polisen ändrade hur antalet skjutningar räknades förra året tror jag det var? Sen rapporterar inte massmedia om varenda skjutning som sker i landet precis som att varenda våldtäkt, knivhuggning eller ens mord inte rapporteras i SVT. Kan man tycka vad man vill om, men ibland är det nog bra också då det inte alltid är kul för familjer som drabbats att hamna i riksmedia.

Senast ändrad:

ta3514

Medlem

© FT Arkiv

men vänta nu är jag förrvirad, vad har det här och göra med att skjutningar göms undan och mörkas av svt? eller vill du försöka säga att media inte publiserar att oskyldiga träffas och dödas?

ta3514

Medlem
ja detta kallas framkallande av allmän fara , vanliga Svenskar döms i domstol bara får att lossa skott , men som dräng åt idioten Morgan J så skall man kunna göra vad som helst utan problem , det skjuts mer än vad SVT (Kommunistmedia) upplyser allmänheten om , Locket på bara , Svenska folket vet för litet , i annat fall skulle de byta ut denna skitregering snabbare än kvickt
är svt den ända nyhets sidan? det finns väl andra nyhets sidor som upplyser allmänheten om att oskyldiga drabbas, att skottlossningar ökar?

ta3514

Medlem
Förnekelsens ideologi, den känns igen från Sveriges nyhetssändningar i SVT :p
när och hur förnekar han något när han bara säger att det skjuts mer i thailand än i sverige?

det han skrev stämmer ju att det skjuts mer i thailand än i sverige, men så fort någon nämner något negativt om thailand då jävlar.

samt du har sagt inget att höja ögonbrynen av att det också skjuts i thailand men när det skjuts i sverige oj helvete då jävlar är landet så otryggt, samt att det är ett skitland med skit regering.

också att du som sa att ett par blev skjutna över 40 baht var små saker bara för dem träffades i benen, och för skytten använde en pistol och inte automat gevär som i vissa fall i sverige, men sen nån dag senare la jag ut 2 artiklar om automat gevärs mord haha.

Joker

Forumveteran
Han kanske sparade informationen på samma server som du har alla bevis för tusentals som sitter med startkablar kopplade till pungen och hela familjer "försvinner". Tråkigt när så mycket bevis bara försvinner :(

Skämt åsido, polisen ändrade hur antalet skjutningar räknades förra året tror jag det var? Sen rapporterar inte massmedia om varenda skjutning som sker i landet precis som att varenda våldtäkt, knivhuggning eller ens mord inte rapporteras i SVT. Kan man tycka vad man vill om, men ibland är det nog bra också då det inte alltid är kul för familjer som drabbats att hamna i riksmedia.
Då skulle det bara bli skit om Sverige , finns ju annat , tillex att Ann Linde nu skall belönas för sina misstag på Transportstyrelsen ,, i sann Sosse anda.. Inte ett ord om detta , det var ju mer än sex månader sedan ,, Neandertalare glömmer fort :rolleyes:

soysanwan

Aktiv medlem

så de har lärt sig av Riksbanken.

mackes

Forumveteran
Detta måste vara fake news, @mackes hävdar att Sverige(där han varken vistas eller bor) är hur säkert som helst, allt annat är fake news.............
Som kriminell går man inte längre säker i Sverige men det drabbar ju inte mig, inte så många andra heller.
Jag trodde jag vistats i Sverige 2-3 månader varje år men du verkar veta bättre eller är det också fake news?

Joker

Forumveteran
Som kriminell går man inte längre säker i Sverige men det drabbar ju inte mig, inte så många andra heller.
Jag trodde jag vistats i Sverige 2-3 månader varje år men du verkar veta bättre eller är det också fake news?
Undrar om mamman i lägenheten som blev dödsskjuten var kriminell , eller läkaren som gick med fel man på gatan , skjuten i huvudet ,, javisst ja de får skylla sig själva . Men mannen på balkongen i Nacka samt Taxichauffören då ?Som båda blev allvarligt skadade , men det drabbar ju " inte så många" lite svinn bland allmänheten får man räkna med :rolleyes: Den som sköt i Nacka bemästrade inte sitt automatvapen , sprejade kulor över ett större område , därför ligger nu två helt oskyldiga fortfarande på intensiven ,svårt skadade , Samt lemlästade för livet,. Detta hände i NACKA , I Sverige för ett par veckor sedan ..Går säker i Sverige gör du inte Mackes.

Statsmakten som försvarar oss skriver ner kraven för polisskolan , skrämmande , Polisen pissar ner sig ner de möter Erik med en leksakspistol , skjuter 25 skott ,varav 23 inte träffar sit mål , de sista två sätter de i ryggen på den stackars handikappade pojken , Sen en försvarare i domstolen, som i rätten nu påstår att de har gjort allt enligt boken ,, har de ändrat boken?. De kan fn inte ens Vakt B , vilka sopor , samt de som sätter nivåerna "Politikerna) än större sopor

Senast ändrad:

StefanXErixon

Forumräv
Som vanligt har du ingen som helst koll, ett antal personer som inte har med skiten att göra skadas eller dödas av kulor eller explosioner.

Joker

Forumveteran
Som vanligt har du ingen som helst koll, ett antal personer som inte har med skiten att göra skadas eller dödas av kulor eller explosioner.
I natt kraftig explosion i Lund , butik i trevånings bostadshus helt urblåst , kvinna som gick på gatan skadad , säkert att Sverige är säkert ?? :rolleyes:
Visst händer mycket i Thailand , men nu eskalerar det även i Sverige , Är Sverige ett U land ???

Joker

Forumveteran
Har aldrig blivit provocerad på stan i Thailand , här blir jag det då och då , Kan inte handla i Hageby (Peking ) utan att få glåpord efter mig som Svennedjävel etc ,, väljer bort dessa ställen med stort antal av tacksamma nya Svenskar ;)

Holmen

Forumräv
Undrar om mamman i lägenheten som blev dödsskjuten var kriminell , eller läkaren som gick med fel man på gatan , skjuten i huvudet ,, javisst ja de får skylla sig själva . Men mannen på balkongen i Nacka samt Taxichauffören då ?Som båda blev allvarligt skadade , men det drabbar ju " inte så många" lite svinn bland allmänheten får man räkna med :rolleyes: Den som sköt i Nacka bemästrade inte sitt automatvapen , sprejade kulor över ett större område , därför ligger nu två helt oskyldiga fortfarande på intensiven ,svårt skadade , Samt lemlästade för livet,. Detta hände i NACKA , I Sverige för ett par veckor sedan ..Går säker i Sverige gör du inte Mackes.

Statsmakten som försvarar oss skriver ner kraven för polisskolan , skrämmande , Polisen pissar ner sig ner de möter Erik med en leksakspistol , skjuter 25 skott ,varav 23 inte träffar sit mål , de sista två sätter de i ryggen på den stackars handikappade pojken , Sen en försvarare i domstolen, som i rätten nu påstår att de har gjort allt enligt boken ,, har de ändrat boken?. De kan fn inte ens Vakt B , vilka sopor , samt de som sätter nivåerna "Politikerna) än större sopor
Nu är det inget försvar, men riskerna blir väl mångt mycket större om man vistas i en kriminell miljö.

Samet

Forumräv
Har aldrig blivit provocerad på stan i Thailand , här blir jag det då och då , Kan inte handla i Hageby (Peking ) utan att få glåpord efter mig som Svennedjävel etc ,, väljer bort dessa ställen med stort antal av tacksamma nya Svenskar ;)
Skojar du eller?
Jag har varit runt i en del bösområden i Göteborg, Södertälje, Örebro, Uppsala och Stockholms förorter. Har aldrig hört något sådant.

Antingen hittar du på eller så går du runt med en brun skjorta med svastika på armen.

Vi vet vad du tycker i frågan men överdriv inte till absurdum för att förtala det svenska samhället och nysvenskar som grupp.

Liknande trådar

Topp