Bil eller MC över Chao Phraya river i Bangkok

 
Tror inte det, alla detaljer finns på Internet och ”maps”.
9:an var så dålig att den går inte att uppgradera utan ombyggnad. 346 är utan potthål mot HW9
Annars kör min färdplan, den är en klockren väg till HH, fast du virrar som vanligt. Samma svammel för exakt ett år sedan.
Du bara driver med oss och dig själv som vanligt.

Välja resvägar är det enklaste i dag, lägg in start och mål samt färdsätt, klart inom en minut

Annars får du be frun ta befälet.... eller skicka ett PM :D
Och du är lika djäkla otrevlig som vanligt Kurant , men det biter inte på mig , jag vet att såna som du finns på riktigt , även om man inte vill tror det ,, Ibland trevligt och hjälpsam , ibland dum som fn , eller så hade du en räv bakom örat nu med :):)55
 
Tror inte det, alla detaljer finns på Internet och ”maps”.
9:an var så dålig att den går inte att uppgradera utan ombyggnad. 346 är utan potthål mot HW9
Annars kör min färdplan, den är en klockren väg till HH, fast du virrar som vanligt. Samma svammel för exakt ett år sedan.
Du bara driver med oss och dig själv som vanligt.

Välja resvägar är det enklaste i dag, lägg in start och mål samt färdsätt, klart inom en minut

Annars får du be frun ta befälet.... eller skicka ett PM :D
Frun skall ju inte med , jag kör själv på pallen sitter ryggan packad ,ingen brud bak på min hoj , lugnt och rofyllt åkande utan trams skall det vara
 
Och du är lika djäkla otrevlig som vanligt Kurant , men det biter inte på mig , jag vet att såna som du finns på riktigt , även om man inte vill tror det ,, Ibland trevligt och hjälpsam , ibland dum som fn , eller så hade du en räv bakom örat nu med :):)55[/QU
Nej, jag är inte otrevlig , bara en djävul, du är bara en vanlig korkad stolle eller ett troll som inte klarar dig själv i livet utan extern hjälp.
Försöker man hjälpa dig dig så är det käpprätt åt helvete nästa gång och svaren duger inte.

Du är och ny en profil av ett nytt ansikte för TS..........
tyvärr den .....................
 
Hallå , vet du vad du skriver 55555:):) kul att du vet allt , undrar vad ett forum om Thailand kan ge dig då , när du redan vet ALLtT och inte kan ta åt dig info om något , jag ser Forumet som en intressant plats där man får mycket ny kunskap
 
Jag har kört från Bangkok till Krabi men är du säker på att det är motorväg?
Motorvägen tar ju slut strax söder om bangkok, när det finns U-turns och korsning så är det inte motorväg.

Det har på flera ställen stått highway men standarden har i min värld inte varit motorväg.
 
Jo, som jag skrev så har de annan syn på vad som är Highway , inte alltid MC förbud på dessa , men tillex tullvägarna i BKK är väl MC fria , eller har jag fel ??

Det har på en del vägar funnits skylt med överstruken Mc, men ändå har de funnits på vägen jag fick inte köra vår Honda där för sambon, den skulle minsann åka pickup.
 

Jag tänkte inte på det igår, men man kan åka såhär genom Bangkok också (utan färja). Då funkar det med både MC och bil. :)

through_south_of_bangkok.png
 
 

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
7
Visningar
1 K
Anonymius
A
R
Svar
9
Visningar
1 K
N
A
Svar
0
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp