Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ska bila ner till rawai i Phuket från pattaya imorgon.
Har 2 små barn med i bilen, kan någon rekommendera
ett bra ställe längs vägen att övernatta på?
Typ halvvägs eller kanske lite längre ner
Har inte övernattat men området Chumphon kan vara spännande. Har åkt förbi ett par gånger och dessa hundratals stånd av frukt utmed vägen är imponerande. En sträcka typ av bara bananer oh så ny sträcka av annan frukt. Gummans släkt vill sälja lite mark till oss där men det får räcka.
Lycka till med resan
Har som @Galten skriver övernattat i Chumphon när jag bilat åt det hållet men allt annat än spännande.
Kör en timma till och sov över i Khiri khan.
Inte mycket mer att göra men trevlig promenad för en kväll längst vattnet.
Har som @Galten skriver övernattat i Chumphon när jag bilat åt det hållet men allt annat än spännande.
Kör en timma till och sov över i Khiri khan.
Inte mycket mer att göra men trevlig promenad för en kväll längst vattnet.
har kollat lite på kartan, o känns som att jag vill köra lite längre än khirikhan..
Men får se imorgon.
Vi körde ner från Ubon Ratchathani i onsdags, o det gick bra, lite drygt 60mil o 8timmar
har kollat lite på kartan, o känns som att jag vill köra lite längre än khirikhan..
Men får se imorgon.
Vi körde ner från Ubon Ratchathani i onsdags, o det gick bra, lite drygt 60mil o 8timmar
Bästa sättet. Har själv alldrig behövt boka eller reka innan för boende. Risken är väl att man missar smultronställen men skall man bara från A till B så duger det mesta
Jo så gör jag alltid när jag är själv eller med frun,
Men nu har vi två småbarn med, då vill man ha det hyfsat planerat o barnanpassat
så långt det går
Jo så gör jag alltid när jag är själv eller med frun,
Men nu har vi två småbarn med, då vill man ha det hyfsat planerat o barnanpassat
så långt det går
Körde ner i Feb och Nov förra året, gjorde pitstop på ett motel som låg i anslutning till bensinstation och käk.
De kunde ordna ihop 2 dubbelsängar åt oss. Inget fancy men fyllde sitt syfte, käk & sömn.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.