Bilförsäkring i Thailand

 

tongmat

Forumräv
Bil försäkring i Thailand Vad gäller i era bil försäkringingar. Dags att förnya pratade med bolaget. Hon förklarade vad som ingår, men när han förklarade att även däcken är full försäkrade och att dom ger 100%. Då börjar ja fundera, hon skall mejla över allt på engelska. Är de någon som har eller hört nåt liknande
 
Ja de kan ju vara så, man får vänta och se när de kommer på engelska. Då kan man läsa de finstilta också. Men vist den verkar väldigt generös
 
Bil försäkring i Thailand Vad gäller i era bil försäkringingar. Dags att förnya pratade med bolaget. Hon förklarade vad som ingår, men när han förklarade att även däcken är full försäkrade och att dom ger 100%. Då börjar ja fundera, hon skall mejla över allt på engelska. Är de någon som har eller hört nåt liknande
@tongmat fick du inte 1 år gratis försäkring när du köpte bilen ?
 
@tongmat fick du inte 1 år gratis försäkring när du köpte bilen ?
Jo men ett år går fort de är dags nu i maj. Men detta är de häftigaste försäkring ja haft, de där med däck om ja kör på en trottoar kant så däcket pajar får ja ett nytt. Händer de nått så de inte går köra vidare kommer dom med en låne bil och tar min till närmaste bens vst
 
Jo men ett år går fort de är dags nu i maj. Men detta är de häftigaste försäkring ja haft, de där med däck om ja kör på en trottoar kant så däcket pajar får ja ett nytt. Händer de nått så de inte går köra vidare kommer dom med en låne bil och tar min till närmaste bens vst

Tycker det låter rimligt.
 
Jo men ett år går fort de är dags nu i maj. Men detta är de häftigaste försäkring ja haft, de där med däck om ja kör på en trottoar kant så däcket pajar får ja ett nytt. Händer de nått så de inte går köra vidare kommer dom med en låne bil och tar min till närmaste bens vst
Ja jag får också med min benz vet inte om detta är någon Benz policy?
 
Benz måste ha dessa försäkringar . kan ju inte ha folk stående efter vägarna 555
 
Toyota/Lexus har ju haft denna typ av försäkringar i årtionden , var för skulle inte Benz kunna ha det , Spelar ingen roll vad som händer , de kör ut en ersättningsbil om det skulle hända nåt , så gör man om de vet att de säljer kvalitet
 
Brukar ju ingå men gratis e den inte, jag fick avdrag på priset för att jag fixade försäkring själv, den som ingår brukar ju inte vara spec bra.
Nej @nmax det har du rätt i .
Vet inte vad min försäkring i höst kommer att kosta mig på min benz ?
50-60 k tb:eek::eek:
 
Senast ändrad:
Jo men ett år går fort de är dags nu i maj. Men detta är de häftigaste försäkring ja haft, de där med däck om ja kör på en trottoar kant så däcket pajar får ja ett nytt. Händer de nått så de inte går köra vidare kommer dom med en låne bil och tar min till närmaste bens vst
Haha och priset ?
 
Brukar ju ingå men gratis e den inte, jag fick avdrag på priset för att jag fixade försäkring själv, den som ingår brukar ju inte vara spec bra.
Vad är det som inte brukar vara bra i dessa försäkringar då?
Jag har tagit både på X-trail och Juken den fullförsäkring som ingår.
Då frugan körde som en kratta i början så användes den flera gånger på Juken, fullförsäkring och ingen självrisk att betala när dom fixar bilen.
Men jag läser ju inte Thai så vet inte vad som är dåligt med dessa försäkringar som ingår så tacksam om du kan svara, för inte haft full info på Eng?
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp