Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

A

Anonym

Gäst
Nu säljer dom enkelresor till Thailand för 1:- på EastJet ... :p :p

Gissa om man blir sugen att åka! Men det blir väl "surare" när man skall ta sig hem antar jag ... :cry:

G

Galten75

Gäst
Enkelresor till Thailand i mars för 1:-

Lite surt att det gick som det gick med det företaget... :angry:

// G

A

Anonym

Gäst
Billiga resor till thailand Maj/juni

Hej , de är så här jag funderar på att resa till thailand nu i slutet av mig elelr början av juni typ . men jag undrar har ni några förslag på billiga biljetter elr ngt;) :wai:

P

pompelipossa

Gäst
Re: Billiga resor till thailand Maj/juni

Bangkok 3570 SEK
Phuket 3570 SEK
Krabi 3570 SEK

www.odenresor.se

Regler för bokning
Utreseperiod: 1 maj 2006 till 10 juni 2006.

Minsta reslängd: Måste vara borta minst 7 dagar.

Längsta reslängd: Får högst vara borta 21 dagar.

Kan kanske vara något?

S

svenne

Gäst
pris till thailand

ÄR DET NÅGON SOM VET NÅGOT BRA PRIS TILL THAILAND I SLUTET AV JUNI ? O ISÅFALL VILKET BOLAG O PRIS?
BEHÖVER BARA FLYGSTOL... :cool:

A

Anonym

Gäst
Re: Billiga resor till thailand Maj/juni

""pompelipossa" " sa:
Bangkok 3570 SEK
Phuket 3570 SEK
Krabi 3570 SEK

www.odenresor.se

Regler för bokning
Utreseperiod: 1 maj 2006 till 10 juni 2006.

Minsta reslängd: Måste vara borta minst 7 dagar.

Längsta reslängd: Får högst vara borta 21 dagar.

Kan kanske vara något?
De där va billigt men ja tror dom e slut nu va?

A

Anonym

Gäst
biljett från Thailand...

undrar om någon vet bra priser/ bolag Från thailand till Sverige t/r. Min pojkvän ska flyga hit första gången och behöver en 6 mån öppen biljett. tacksam för tips! Mvh Helena

A

Anonym

Gäst
biljett från Thailand...

Hallå

TG'n kommer nästa vecka.

China air BKK - AMS - GOT - AMS - BKK
KLM mellan AMS och GOT

42000 baht för en 6 månaders biljett.

//Kunta

A

Alsun

Gäst
biljett från Thailand...

Hej.

Jag har också en pojkvän som kommer hit i slutet på månaden och till honom letade jag reda på bifogad sida. Jag vet inte om han har ringt upp dom eller använder vänner (med resebyråverksamhet) i Phuket. Lycka till och ha det så bra med pojkvännen.

//Lena

http://www.travelconnecxion.com/index.cfm?menuid=134

A

Anonym

Gäst
billig flygresa eller sista minuten

hej! jag måste ta mig till thailand och stanna minst 2 veckor! har ni några snabba tips till mig var jag hittar en billig resa just nu i lågsesongen?

ariel

A

Anonym

Gäst

31/5 - 14/6
Stockholm - BKK - Stockholm
4705:- I priset ingår: flyg och skatter (1030 kr)
5180:- med avbeställningsskydd och reseförsäkring
lastminute.com

//Kunta

A

Anonym

Gäst

det var inte så dåligt! tack Kunta :D
ska ta kontakt med dom!

A

Anonym

Gäst
Resa till thailand ! Juni/juli

Hej , de är så här , jag vill resa till thailand runt den 15 juni helst men jag letar efter en biljett under 6000 kr ! så jag undrar om ni vet någon eller känner till ngn bra sida på internet .

OBS : ej över 6000 kr .

B

boonkaan

Gäst
Billigast flyg!

Hej!
Billigaste flygstolarna hittar du pa www.aerosvit.com
Jag aker mellan Thailand och Sverige, mellanlandning i Kiev, Ukrainak, foer 28.000 bath!
Nu aer det ett tag sedan jag akte, och kanske priserna har gatt upp lite. eftersom oljan ju aer rekorddyr!
Som lite kuriosa kan namnas att det mellan Bangkok och Stockholm gar ungefaer 1.928 liter flygfotogen per passagerare pa ett stort Boeing, sa det aer klart att det aer dyrare nu antar jag!?
Men kolla sa far du strax veta!
Det aer bekvaemt att betala med kort och dom skickar biljetten hem till dej,oavsett du bor i Sverige eller i Thailand.
Lycka till :thumbsup:

A

Anonym

Gäst
biljett från Thailand...

Tack för svar. Pojvännen har nu bokat billigt med arosvit. kommer om ett par veckor.

ska själv boka med dom på tillbaka vägen!
tack!
Helena

A

Anonym

Gäst
Re: Billigast flyg!

""boonkaan" " sa:
Som lite kuriosa kan namnas att det mellan Bangkok och Stockholm gar ungefaer 1.928 liter flygfotogen per passagerare pa ett stort Boeing,
Tack för ditt fina inlägg!
Ang bränsleförbrukningen så låter det låter orimligt mycket.
På en Boeing 767-300ER till exempel så går det åt 380 liter per passagarere för en flygning på 10,000 km vilket är ungefärliga sträckan.

Källa: http://susning.nu/Boeing_767-300ER :D

B

boonkaan

Gäst
Tack for den upplysningen!

Jag laste foer nagra dagar sedan pa aftonbladet.se, att en flygbiljett kunde kosta over en halv miljon till bl.a. New York om 10 ar! Och detta pga den stora konsumtionen av flygfotogen. Sa de siffror jag har aer haemtat fran aftonbladet.se!!
Ja, man ska ju aldrig tro pa tidningar! :crybaby:
Kul att fa lite aekta fakta i alla fall!
Tack :)

M

miicke

Gäst
Billigast möjliga resa till thailand.

Hejsan.

Har inte riktigt bestämt mig när jag ska åka till thailand igen. Dock kommer det ske inom det senaste halvåret.

Sist jag var där åkte jag med apollo, betalade 6000:- för endast flygstol till bangkok. Nu vet jag ju att apollo inte är det billigate resbolaget men jag har inte lyckats hitta något billigare. Någon van resenär som åker ofta till thailand som kan tipsa om billigare resebolag till en fattig student.

mvh :wai:

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Isan Lover Billiga sista minuten resor med hotell p.g.a coronaviruset ? Thailändskt reseforum 34
Chevrolet-48 Billiga resor Thailändskt reseforum 1
Lara Croft Lyxbilar blev billiga i smuggelhärva Thailändska Nyheter 4
Långeman FINNAIR har billiga flyg på gång. Thailändskt reseforum 42
A Köpa billiga och renovera upp billiga hus, för att hyra ut / försäljning. Bygga hus i Thailand 53
Grannen Olsson Hus där spöken härjar är billiga i Thailand Ordet är fritt 19
Lara Croft Varning för billiga hudblekningsprodukter Thailändska Nyheter 12
A Billiga Thailandresor tros vara bedrägeri Allmänt thailandforum 0
Matt82 Charterhotell/resor kontra "vanliga" hotell och resor Allmänt thailandforum 27
kurant Resor registreras Thailändskt reseforum 3
E Här är bilder från EV,s resor i Europa och Thailand. Allmänt thailandforum 58
thaikonsult Anmäl om att få behålla ditt permanenta uppehållstillstånd vid längre resor Uppehållstillstånd och visum mm 0
Lara Croft Resor utomlands är det som svenskarna prioriterar nästa år Thailändska Nyheter 0
thaikonsult Avrådan från resor till Bangkok och andra delar av Thailand. Bangkok forum 5
A Liite resor Thailändskt reseforum 5
thaikonsult Besökare från Thailand som besöker Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 0
Isan Lover Gifte sig 2016 men får inte leva ihop i Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 129
S Våra Hobbies , I Thailand samt i Sverige Funderingar och betraktelser 383
A Thaikvinna som bor i Sverige. Funderingar och betraktelser 26
PanPan Multiple entry visum till Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 0
S Thailändska i Netflix i Sverige Språkhörnan 19
Krister Nya regler för folk som reser från Sverige Uppehållstillstånd och visum mm 34
S Söker Yakeaw Tra Bai Po i Sverige eller online. Allmänt thailandforum 0
S Socialt och juridiskt skydd för flickvän/sambo i Sverige? Uppehållstillstånd och visum mm 2
S Roadtrip Sverige-Thailand Thailändskt reseforum 10
Norrpilen Sverige/Thailand Expat i Thailand 21
E Äktenskap Thai vs Sverige Språkhörnan 7
Nam Falang Renovera/bygga badrum i Sverige kontra Thailand Allmänt thailandforum 399
Nam Falang Skicka viktiga dokument från Sverige till Thailand Allmänt thailandforum 22
Isan Lover Program om Svenskar på språkkurs i Hua Hin och Thailändskor på SFI i Sverige. Språkhörnan 26
A Problem med att ringa till AIS från Sverige Allmänt thailandforum 21
alajgadaj Räkor som i Sverige. Matprat (Thailändska köket) 19
A Köpa äldre MC till grymt låga priser i Sverige Teknikrelaterat 2
Berralund Alkohol och trafik i Sverige och Thailand, en dödlig kombination Ordet är fritt 91
Z Besöka sverige (inte från Thailand) sorry Uppehållstillstånd och visum mm 2
Pepsi Odla Bambu för att äta? I Sverige. Matprat (Thailändska köket) 15
Norrlandsboy Grattis på din dag Sverige, älskar dig oändligt Ordet är fritt 28
Pream Curt Lindström berättar om kärleken och livet i Hua Hin. I Sverige ser de mig som en snuskgubbe Allmänt thailandforum 189
Isan Lover Närmare 6000 bärplockare ifrån Thailand väntas till Sverige 2019. Allmänt thailandforum 209
Pepsi Anställnings villkor för Thai i Sverige Ordet är fritt 44
thaikonsult Visum för Filippinska medborgare för att besöka Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 0
kurant Billigt boende i Sverige. Övriga världen 33
M Thailäkare i Sverige Övriga världen 4
A Komvux i Sverige Uppehållstillstånd och visum mm 35
Tulpan Hudcancerfallen ökar – Sverige på fjärde plats i världen Ordet är fritt 9
S Problem med visum till Sverige från thailand Uppehållstillstånd och visum mm 63
S Gifta sig med thai i sverige, gifta sig med densamme i Thailand och sedan skilsmässa. Funderingar och betraktelser 42
Isan Lover Kvinna bodde i Thailand men plockade ut barnbidrag ufrån Sverige. Expat i Thailand 53
B Besöksvisum Sverige, utskrivna bilagor för inbjudan och ombud för ansökan? Uppehållstillstånd och visum mm 46
B UT-ansökan, Sverige. Webbansökan. Vad är er erfarenhet? =) Uppehållstillstånd och visum mm 13
Liknande trådar

Topp