Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Detta åt jag mycket i tyskland min kompis där, söp ganska mycket och på morgonen när han vaknade åt han en hel kruka i tyskland kallade vi detta för Katerfrühcstück
(Hangover breakfast)
Detta åt jag mycket i tyskland min kompis där, söp ganska mycket och på morgonen när han vaknade åt han en hel kruka i tyskland kallade vi detta för Katerfrühcstück
(Hangover breakfast)
Hooters är riktigt trevligt, besökte det etablissemanget i Long Beach för 10 år sedan. Mycket vackert att titta på (hade inte träffat min fru då). Men det är se men inte röra.
Hooters är riktigt trevligt, besökte det etablissemanget i Long Beach för 10 år sedan. Mycket vackert att titta på (hade inte träffat min fru då). Men det är se men inte röra.
Klart att jag får titta, det kan ingen hindra inte ens tiirak. Och visst, inte sjutton skulle man våga röra en servitris, i Long Beach hade väl sheriffen kommit direkt om man hade vågat.
Klart att jag får titta, det kan ingen hindra inte ens tiirak. Och visst, inte sjutton skulle man våga röra en servitris, i Long Beach hade väl sheriffen kommit direkt om man hade vågat.
Skulle tro att brudarna på Hooters i USA skär av dig händerna om du närmar dig för mycket..??
Dom är nog rätt vana med "dregglare" och hanterar dom rakt av...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.