Boende på Koh Chang

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej! :nod:
Någon som har koll på bra hotell, bungalows eller liknande på Koh Chang?
Vi tänkte vara där i två omgångar på ca. 5 dgr vardera under Nov-Jan.

A

Anonym

Gäst
Om man åker till white sand beach finns det hur många som helst gillar man bungalows så kan man få ganska bra pris på bamboo apple eller sangarun sen finns det ju hotell som cookey som har hyffade priser för att va hotell. men ska man ha riktigt billigt ska man nog åka till lonely beach har jag hört dit åker alla backpackers. Själv har jag min pojkvän på white sand så det är där jag håller mig. jag skulle nog vilja säga att ett bra tips är att boka första nätterna för det brukar kunna vara fullbokat...det va mycket som va fullt när vi va där i november. det finns alltid nånting men det är inte obegränsade valmöjligtheter.

// Linda

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
T Billigast boende Koh lanta? Thailändskt reseforum 14
I boende Koh Lanta Thailändskt reseforum 4
T Boende i Koh Lanta Thailändskt reseforum 9
A Tips på bra boende på Koh Samui, Koh Pha Ngan och Koh Tao Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 9
Isan Lover En artikel om ännu en Svensk kändis med boende i Hua Hin. Hua Hin och Cha-Am forum 2
kurant Billigt boende i Sverige. Övriga världen 33
Isan Lover Tips om strandnära boende i Krabi området. Thailändskt reseforum 8
S registrering av boende till immigration i thailand Uppehållstillstånd och visum mm 92
A Lite från vårat boende i Sverige vore kul .samt vad vi gör här under sommaren Ordet är fritt 39
Grannen Olsson Fixa boende i Jomtien (eller alternativ) 3 veckor i November Allmänt thailandforum 22
A Valsedlar per post till boende i Thailand Ordet är fritt 3
MartinAndersson Söker tips på boende i Bangkok(on nut) Bangkok forum 6
K Boende vid Plantage = ohälsosamt ? Allmänt thailandforum 6
A Pensions/inkomstnivå - boende i Thailand Allmänt thailandforum 125
A Tyst ifrån de 10-15.000 boende i Thailand Allmänt thailandforum 20
G Söker tips och råd om lugnt boende på Phuket Phuket forum 2
Långeman Skriva under sjukvårdsförsäkring för boende i TH. Allmänt thailandforum 2
Grannen Olsson Förstagångsbesökare i Pattaya och Jomtien, söker tips på boende mm Pattaya forum 36
Kycklingen När man är fast boende i Thailand lagar man maten eller.... Allmänt thailandforum 5
A Varför man inte ska köpa boende i Thailand Allmänt thailandforum 57
A Försäkring för långtids boende i Thailand! Uppehållstillstånd och visum mm 16
A Fast boende ELLER turist i Thailand Allmänt thailandforum 60
A Boende i Sverige men vet allt om Thailand Ordet är fritt 41
B Tips på boende Hua Hin Hua Hin och Cha-Am forum 11
B Vem äger ditt boende? Ordet är fritt 21
A Boende i Chon Buri Pattaya forum 2
K Svensk pension och pensionsregler för boende i Thailand Uppehållstillstånd och visum mm 78
J Boende nära MBK Thailändskt reseforum 9
R SV: Rolf - 6-8 månaders boende om året i thailand - hur då??? Uppehållstillstånd och visum mm 15
J Boende i Phetchabun Thailändskt reseforum 5
K Boende i Phuket samt Krabi Phuket forum 2
I boende i Krabi Krabi forum 1
janptr Boende i Hua Hin Hua Hin och Cha-Am forum 13
Isan Lover Färja sjönk vid Koh Samui. Thailändska Nyheter 14
Isan Lover Ovanliga rosa delfiner siktade vid Koh Phangan. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover På Koh Larn passar man på att köra bort alla sopor nu när Kineserna är borta. Pattaya forum 8
S Koh Chang februari 2020 Thailändskt reseforum 3
Isan Lover Svin på stranden i Koh Samui. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 22
nmax Koh Samet Thailändskt reseforum 33
S hotell koh phangan Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 0
Isan Lover Kraftig minskning av antalet turister i år på Koh Samui. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 58
R Hyra bostad på Koh Chang Allmänt thailandforum 10
Isan Lover Fransk pensionär greps på Koh Samui för att ha arbetat utan w.p. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Kraftig minskning av antalet turister på Koh Samui. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 3
Isan Lover Tysk och hans fru brutalt rånade på Koh Samui. Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 7
Isan Lover Stora problem med sopor på Koh Larn. Thailändska Nyheter 0
Isan Lover Raid mot 18 falangägda hotell på Koh Samui. Expat i Thailand 0
R Koh Kood och Koh Muk Thailändskt reseforum 2
S Koh Kho Khao februari 2019 Thailändskt reseforum 38
Isan Lover Vattenledning mellan Surat-Thani och Koh Samui Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 4

Liknande trådar

Topp