ChaiMai medlemsträff Stockholm- vintern 2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Sir One " sa:
Hur många har sagt att de ska dyka upp?
Det lutar åt att jag gör det även om det kan strula till sig på min firma.
Jag gör dock allt för att det inte ska ske.
Som gammal söderkis hade det varit kul att få lyssna till riktig svenska för en gångs skull.
Ett trevligt inslag hade även varit lite thailändska framtonat av några långhåriga...
Bokar rum på Malmen och flyg till Bromma.....

Kom du kisen..... finns sådana ställen man kan titta in på senare på kvällen hoppas det ordnar sig me jobbet ja fick själv tas ledigt lörda kväll men ska jobba sönda men e man från stockholm så e ju inte de några problem värre för sillstryparna dom klarar inte av en riktig frostnatt ;)

Kisen från Malmö kommer.
Fan, man har ju kompetenta anställda som kan klara skivan när chefen blir rund under fötterna.
Fast,,,, fötterna lär väl inte bli Changrunda, som så ofta i Prathai när man hade en fjälla där..
Ska bli kul att för första gången utanför Malmö träffa några som drabbats som jag har. Av "di gule".

Här kommer en liten påminnelse om lördagens utsvävningar.. Glöm nu för sjutton inte att komma ! klockslaget är 17.00 och platsen är Gröne jägaren på södermalm :D :D

Till lördagens träff skall alla han en sån här ;D

Vi hjälper dig 118118.jpg

Det hade varit roligt att få vara med på denna fest, jag hoppas det blir fler tillfällen för det. Här nere eller hos er.

Ha det nu riktigt skoj. :)

Någon som vet om dom visar travet på Jägaren

[move]17,00 Grönajägaren [/move]

Här kommer en preliminär lista över dom som törs utmana ödet ikväll på Gröne jägaren.

Glimten 66 med hustru

B-tung + fru ?

Ledarn

Jo-be

Rosen 66 med sällskap ?

Sir one med eller utan kvinnligt sällskap

matteisurin solo eftersom tanten bangade...

Hoppas jag inte glömt någon nu

Mats

He he ja ja har tagit en mariestad som ja så snällt fick av Saa frugans kompis ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
1 K
R
G
Svar
1