Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
nu måste du skoja med mig... om man går en mil o går fort så tar det runt en o en halv timma... det skulle alltså ta sex timmar o så ska du ha rast o så orkar man inte fyra mil i den takten... när ska du jobba???
Vi var 4st (3 killar, 1 tjej) som hade var sin stegmätare på oss,
vi jobbade från kl 10-21, kommer inte ihåg, steg-
längden, men den totala km blev ca 3-4 mil, byggnaden
är ca 13-15 tusen kvm, vi har inga sparkcycklar, ibland
vill man ha en
Rätta mig om jag har fel, men de där billiga stegmätarna talar väl inte om hur långt man gått , utan enbart hur många gånger benet/armen rört sig? Det kan bli många steg som inte är steg utan bara att man rör sig på stället eller?
har testat att bara sitta på en stol o röra benet, testat att gå o testat att cykla o testat att köra gympapass o det är inte tillförlitligt är bara att konstatera...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.