chan ja pai gamlang gai

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
jag tränar spinning 3 gånger i veckan o brädpass (gympa på o runt en stepupbräda o en del vikter)

sanuk maak maak :p
 
gå 3-4 mil om dagen då hinner du ju inte jobba...

nu måste du skoja med mig... om man går en mil o går fort så tar det runt en o en halv timma... det skulle alltså ta sex timmar o så ska du ha rast o så orkar man inte fyra mil i den takten... när ska du jobba??? :nod:
 
Vi var 4st (3 killar, 1 tjej) som hade var sin stegmätare på oss,
vi jobbade från kl 10-21, kommer inte ihåg, steg-
längden, men den totala km blev ca 3-4 mil, byggnaden
är ca 13-15 tusen kvm, vi har inga sparkcycklar, ibland
vill man ha en
 
vi har haft stegmätare på oss på jobbet oxå o även på fritiden...

de visade olika allihopa. jag tränar ganska mkt men jag fick mindre steg än många av mina arbetskamrater som gick mindre än mig...

det utlystes en ny tävling nu i höst men ingen av oss nappade eftersom vi tyckte att de inte höll måttet.

men jag vet att det tar minst 1.5 tim att gå en mil o fyra mil blir alltså 6 timmar o då får det gå undan i 6 timmar..

jag är säker på att ni går en jäkla massa men det låter inte riktigt rimligt med 3-4 mil på en arbetsdag...
 
Rätta mig om jag har fel, men de där billiga stegmätarna talar väl inte om hur långt man gått , utan enbart hur många gånger benet/armen rört sig? Det kan bli många steg som inte är steg utan bara att man rör sig på stället eller?
 
visst är det så..

har testat att bara sitta på en stol o röra benet, testat att gå o testat att cykla o testat att köra gympapass o det är inte tillförlitligt är bara att konstatera...
 
Usch vad dålig jag är på thai :-[

Kan det vara något med namn och ort Inblandat Marianne?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp