Chang International Circuit Buriram

Jag har varit där men aldrig sett något race, men jag antar att man kan köpa biljett vid Thunder Castle som är Burirams fotbollsarena, som ligger precis jämte banan.
200 meter därifrån ligger Sky View resort som jag starkt kan rek. billigt, snyggt, rent. Lycka Till. Jag ska själv dit 18/6 för att se på fotboll.

Kanon ska kolla där senare, hade varit kul hunnit kolla ett race.

Kanon ska kolla där senare, hade varit kul hunnit kolla ett race.
Här nedan ser du racen.
http://www.bric.co.th/

WTCC 2015
IMG_0373.jpg
[/url] [/IMG]

Har avnjutit en november söndag för att se på TCR internationella serien samt GT3 Asia. Bra översikt från huvudläktaren och skapliga stolar att sitta på. Ska nog försöka ta mig dit i november igen för se Thed Björk och Fredrik Ekblom i sina blå V60. Biljett köpte jag på plats i entrén. Senare på dagen verkade de som Thai kom in billigare eller gratis, för plötsligt bara fylldes huvudläktaren?

Jag har flera ggr skrivit till banan att de måste ha engelsk speaker eller sidekick om de ska kalla sig internationell circuit. Men de svarar inte ens, varken på mail eller FB.

kolla länken i mitt första inlägg, deras egna sida är som sagt helkass
får la isf. chansa och bara åka dit
Jo jag kollade den såg att det gick några lopp på pattayas bana med så kanske får åka dit och kolla var förbi den sist.

Annars är stadsloppet i Bang Saen värt ett besök, går nog sista helgen i november. Riktigt roligt och fin stämning, allt dessutom gratis, utom 60 baht för bil parkeringen. Har man en storbildsskärm i närheten så kan man följa racen. Ungefär som i Monaco, fast utan formelbilar.

Annars är stadsloppet i Bang Saen värt ett besök, går nog sista helgen i november. Riktigt roligt och fin stämning, allt dessutom gratis, utom 60 baht för bil parkeringen. Har man en storbildsskärm i närheten så kan man följa racen. Ungefär som i Monaco, fast utan formelbilar.
Jag och frugan var där nu i november samma dag som racet skulle vara men vi drog upp till Bangkok någon timme innan racet började för att slippa sitta i köerna, dock så åkte vi inte BS för racet's skull

Liknande trådar

A
Svar
13
Visningar
1 K
A
A
Svar
58
Visningar
4 K