Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, verkligen sjyssta bilder, kinesika nyåret har jag tydligen missat alltid, visste faktsikt inte att man firade det i Thailand, men det är klart det är ju många kineser i thailand och många som har anor därifrån. Har aldrig tänkt på det föränn jag träffade min flickvän som ju har blod från Kina, hennes morfar eller morfars far (har inte fått klart för mig ännu) var kines som gifte sig med en thaidam.
Hon säger sig tillhöra den kvinnliga Buddhan 观音, pinyin: Guānyīn som uppstod i Kina och de äter inte nötkött om jag fattat det rätt.
Jag var nog där på det kinesiska nyåret. (tror jag)
Dom sköt smällare o smatterband så jag trodde att det var fullt krig i Patong, mitt på dan.
Jag var tvungen o fråga en thaiare vad det var som hände.
Han sa bara: Chines newyear, chines newyear.
Två dar höll det på som värst.
Synd att jag inte var på Bangla road eller i centrum dom kvällarna, då hade jag kanske också fått se drakarna "live".
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.