CM:s Forumsdelar

Vilken forumsdel läser ni mest på här i CM?

• Nåt annat

Röster: 3 33.3%
  • Thailändsk Kultur och Traditioner

Röster: 5 55.6%
  • Teknikrelaterat

Röster: 3 33.3%
  • Matprat

Röster: 2 22.2%
  • Bygga hus i Thailand

Röster: 5 55.6%
  • Asienforum

Röster: 2 22.2%
  • Ordet är fritt

Röster: 7 77.8%
  • Allmänt thailandsforum

Röster: 9 100.0%
  • Språkhörnan

Röster: 1 11.1%

• Totala väljare
    9

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Hej alla!
Jag vet att det är många som är här på CM och läser, men inte skriver så mycket.
Då kom jag på ett sätt att få er att vara delaktiga i denna tråden utan att behöva skriva om ni inte vill.
Rösta på nu alla som vill, och skriv gärna en motivering om ni känner för det.

Läser oftast det som står markerat med"nytt" på startsidan. Så för min del blir det ingen speciell avdelning.
Svårt att rösta för mig.

Jag gör som Andrejs läser de nya på första sidan, men allt som oftast så är det väll allmänt thailand och ordet fritt som befinner sig där så därför fick dom två mina röster!

Hoppas dom vinner :p

Uppskattar verkligen " Att bygga hus i thailand " den är både intressant och inspirerande, och vi har fått många tips och ideer för vårat framtida bygge :wai:

Jag gör också på det viset, kollar olästa inlägg. Men av naturliga skäl så kollar jag "Ordet är fritt" lite extra. Och det flesta inläggen man läser hamnar där eller i Allmänt thailandsforum även om jag läser alla nya inlägg. 8)

"Berralund " sa:
Jag gör också på det viset, kollar olästa inlägg. Men av naturliga skäl så kollar jag "Ordet är fritt" lite extra. Och det flesta inläggen man läser hamnar där eller i Allmänt thailandsforum även om jag läser alla nya inlägg. 8)

Detsamma gör jag fast tvärtom av samma skäl. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp