S
salmon
Gäst

Hej på Er! Ja rubriken är nog intressant för många,men säkert väldigt tabu. Ingenstans har jag sett detta ¨problem¨. För ett problem måste det ju vara på ett eller annat sätt. Därför att våran sexualitet är ju en av dom största/starkaste drifter vi har. Dom som har en distanstjej/pojkvän som dom kanske bara möter en gång per månad och år borde ju lida. Hur gör man/Ni då. Onanerar.....? Visst det funkar ju för stunden...............................MEN..Det finns något som är ännu bättre. ..................... CYBERSEX!

Lite provokativt kanske,men det är ändå så att en gemensam stund på Skype,t.ex ger lite grann av den där eftersmaken som ett par känner efter ett ¨älsk¨. Det är ju givetvis inget som går upp emot en fysisk direktupplevelse efter älsket,men jag lovar Er att det är bättre än en ensam onanistund. Ensamheten och längtan efteråt blir inte lika påtaglig med denna gemensamma akt. Någon mer som provat och vågar berätta?

Jag är tillsammans med min flickvän halva året,eftersom jag befinner mig hos henne i Thailand då. Det är underbart....MEN,det är den TUNGA perioden i Sverige i väntan på nästa tripp som är den jobbiga delen och då även den sexuella biten naturligtvis. Hur vi går tillväga?... Vi har inget förutbestämt,utan det kommer på oss mitt under ¨skypandet¨och vi genomför en regelrätt onanistund med stön,action,fantasi och kamera på våra förehavanden och efteråt ¨pustar vi ut och skrattar/mår bra tillsammans. It´s greate!

Nu är jag ¨bara¨2 månader ifrån föreningen med min flickvän och jag kommer inte att vara ¨tokhungrig¨när jag anländer,därför att vi har haft en hyfsad ersättning till det direkta mötet,(body to body). Fast jag kommer ändå att vara bra hungrig,för det ersätter ju inte den fysiska beröringen till min vän. Jag kan dock ¨stå ut¨!

Salmon