DAGENS DUBBEL TÄVLING START 19 MARS 2011
Vi startar om igen, och försöker att förändra lite grand så att intresset är på topp och vi håller undan tristessen av att alltid ha samma regler. Min tanke var nu att följande i regelväg gäller:
a) Tävlingen är dagens dubbel-loppen på V75, alltså de 2 sista avdelningarna på V75.
b) Vi tar ut 6 kombinationer, alltså 2 hästar i ena loppet och 3 hästar i det andra loppet. Ni
väljer själva vilket lopp som skall ha 3 eller 2 hästar.
c) Ni får poäng för oddset på den vinnande hästen, om ni nu lyckas pricka in den, jag
höjer upp poängsiffran som jag gjorde denna omgång, ett odds på 29,51, ger alltså
30 poäng.
d) Dessutom, om ni prickar in dubbeln, så får ni även tillgodoräkna Er dubbeloddset.
e) Skulle "Er" häst bli struken ifrån tävlingen, så träder automatiskt "turordningen" in och
ersätter Er häst. Turordningen är alltså den ordning som ATG tillkännagivit i samband
med dessa tävlingar..... ändringar av inlämnade hästar är alltså EJ tillåtet......
f) Deadline, om inget annat säges, är kl. 15.00 på lördagen, precis som vanligt alltså. är
ni sent ute, och missar att lämna in,,, så är det synd. Men bara om Er själva, inte om
oss andra, vi ler precis som vanligt och säger.... GÖTT!!!!
g) Skulle det bli kontroverser eller tjafs om regler, så äger undertecknad rätt att bestämma
och sista ordet är mitt... Hoppas att ni alla är nöjda med detta......
Så NU kör vi, och startar redan nu till lördag.. Tips för Er som aldrig pillar med hästar och travspel. Gå in på ATG.SE på internet, på deras 1.a sida där, så finner ni lite tips lördag morgon, annars har alla dags och kvällstidningar rejäla artiklar där de spekulerar och informerar oss kunder om hur vi skall spela.....
Denna gång, om ni vill, så kan jag stå för priset.... Den som vinner får ta sig till Chaiyaphum, hem till byn Nong Nasaeng med sin familj, och blir här bjuden på en helvetes god middag med fritt brännvin till...
Lycka till alla......
Legolas