Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag kollar gärna på Film, men har inte så många tips att ge själv för tillfället.
Men börjar någon så kan väl vi andra hänga på om intresset finns hos er andra.
Det är svårt..jag gillar "Trainspoting" "Pusher" de är de filmer som jag laddat hem det senaste.. jag är nog allätare.. men fy fan för 70-80tals filmer
Nja, håller nog inte med där. En av de filmer som jag har blivit mest tagen av är från 70-talet, nämligen The Rose med Bette Midler. Glömmer aldrig den, vilket människoöde (Janis Joplin).
Sen har vi en helt annan genre så här i jultider. De flesta har nog redan sett den men den tåler att ses om, nämligen "Tomten är far till alla barnen". Det är länge sedan jag har garvat så mycket åt en film, snacka om urspårat julfirande.
Men allvarligt nu Berra...bette middler och Janis joplin...Ska någon Gestalta Janis Joplin så är det inte Bette middler.
Ja den filmen gick att se när den släpptes..Men nu är den bara missvisande.. Det är ungefär som att se fäbojäntan dubbat till tyska (Har jag hört)
Sagan om ringen-trilogin...bästa jag nånsin har sett, har faktiskt svårt att se film sen Konungens Återkomst.Det finns liksom inget som kan toppa Ringen-upplevelsen. Förutom skräck då, Underworld-filmerna t ex. I o f s var den sista, Rise of the Lycans rätt kass men de andra två gillar jag skarpt. Har en fascination för varulvar som jag inte vet var jag har fått ifrån.
Tyvärr så delar inte min närmsta omgivning mitt filmintresse. Tvärtom himlas det med ögonen och les i mjugg. Jag är tydligen för gammal och ska "veta bättre" än att gilla såna där fånerier...
Senaste filmen jag såg var andra delen i Twilight-sagan, men den var riktigt usel. Man bör vara 13-15 år, tjej och olyckligt kär för att få ut nåt av den. Smal målgrupp... 8)
Tittar ni inte på filmer nu förtiden? Ni pratar om filmer för 30 år sen
ha ha, huvudet på spiken zäta.
När jag startade tråden tänkte jag mej tips från nya filmer.
Men gamla filmer är ok också om man inte sett dom på länge.
ja ni har rätt... vi kom in på off topic förstås. men tyckte det var så himla kul med att se hur dåliga gamla filmer blvit med åren....
Sorry ungdomar....
Jag som är filmfantast eller har varit inte lika mycket nuförtiden.. Uppskattar många olika sorters film och iblanad kan det vara kul med bara en massa effekter.
Legolas vissa nya action filmer är roliga att se då det är många gamla "hårdingar" med.
Twilight-sagan började bra tyckte jag, men redan i andra delen spårade det ur och de som sett den tredje vill nog ha tillbaka sina 2 timmar av sitt liv. Dock tycker såklart damen att dessa filmer är kalas bra.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.