Dela container?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hejsan !

Jag älskar Thailand o folket.
Jag var där första gången förra vintern februari 14dar åkte hem o bokade ny biljett med en gång :D var tillbaka i Mars-april o bodde hemma hos min kärlek. :cool:
Jag har varit runt lite förr,sjöman från början nu arbetar jag i land.

• Nu vill jag ha lite råd o hjälp att flytta hit hennes Nya bil o lite möbler. (någon som vill dela en container?)
• Hur göra med uppehållstillstånd!
• Hon har bott 4år i Österrike förr, fortfarande gift med Österrikisk man.
Jag gör vad jag känner för, sällan feg :evil: .Vet hur det fungera med Kvinnor som luras o bedrar :crybaby: ! Men hon har det bättre än mig i Thailand o kan få mycket rika män. Hon har bott hos mig i 3månader.Och vill komma till mig.
Jag 40år hon 39år.Man lever bara en gång!!!
:wink:

A

Anonym

Gäst
En liten reflektion bara

Alltså jag vet ingenting om det med container, Men skulle det inte vara enklare att sälja hennes bil och möbler och köpa nya möbler och bil i svergie?

A

Anonym

Gäst
Re: En liten reflektion bara

""NiketII" " sa:
Alltså jag vet ingenting om det med container, Men skulle det inte vara enklare att sälja hennes bil och möbler och köpa nya möbler och bil i svergie?

Jag vet att man kan sälja hennes grejer, men det vore kul för henne om det gick att få med lite från hennes liv o minnen. Det är inte så enkelt att bara lämna sitt o sina minnen. Tacksam för alla funderingar o hjälp. :thumbsup:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Topp