Dela container?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hejsan !

Jag älskar Thailand o folket.
Jag var där första gången förra vintern februari 14dar åkte hem o bokade ny biljett med en gång :D var tillbaka i Mars-april o bodde hemma hos min kärlek. :cool:
Jag har varit runt lite förr,sjöman från början nu arbetar jag i land.

• Nu vill jag ha lite råd o hjälp att flytta hit hennes Nya bil o lite möbler. (någon som vill dela en container?)
• Hur göra med uppehållstillstånd!
• Hon har bott 4år i Österrike förr, fortfarande gift med Österrikisk man.
Jag gör vad jag känner för, sällan feg :evil: .Vet hur det fungera med Kvinnor som luras o bedrar :crybaby: ! Men hon har det bättre än mig i Thailand o kan få mycket rika män. Hon har bott hos mig i 3månader.Och vill komma till mig.
Jag 40år hon 39år.Man lever bara en gång!!!
:wink:

En liten reflektion bara

Alltså jag vet ingenting om det med container, Men skulle det inte vara enklare att sälja hennes bil och möbler och köpa nya möbler och bil i svergie?

Re: En liten reflektion bara

""NiketII" " sa:
Alltså jag vet ingenting om det med container, Men skulle det inte vara enklare att sälja hennes bil och möbler och köpa nya möbler och bil i svergie?

Jag vet att man kan sälja hennes grejer, men det vore kul för henne om det gick att få med lite från hennes liv o minnen. Det är inte så enkelt att bara lämna sitt o sina minnen. Tacksam för alla funderingar o hjälp. :thumbsup:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp