den rackarn ...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
hejsan forumet :(

jag vill fråga er till råds ... det måste finnas någon som kan hjälpa mig. jag kan inte släppa det här förns jag rett ut det.

det är ju så att vi lyssnar en del på thailändsk musik. det gör jag både hemma och på jobbet.

på jobbet har jag en kollega, ja egentligen en motståndare som heter Fredrik R. Vi brukar kalla honom för "rackarn". han står inte så högt i kurs bland mina närmaste medarbetare. nog om den rackarn.

nu är det på det viset att jag ofta när jag lyssnar på thailändsk musik hör att dom sjunger om Fredrik R mer eller mindre i varenda sång. det är obegripligt hur dom kan sjunga om honom, känner dom inte till mig? varannan mening sjunger det om "rackarn" och sen blandar dom in en massa andra ord som som jag inte förstår. jag vet inte vad dom sjunger om det är positivt eller negativt men rackarn måste ha gjort ett starkt intryck på musiken i thailand. :( hur har det blivit så?

Den Kärleken

Bosse Ringholm skrev...hejsan forumet
jag vill fråga er till råds ... det måste finnas någon som kan hjälpa mig. jag kan inte släppa det här förns jag rett ut det
det är ju så att vi lyssnar en del på thailändsk musik. det gör jag både hemma och på jobbet.
på jobbet har jag en kollega, ja egentligen en motståndare som heter Fredrik R. Vi brukar kalla honom för "rackarn". han står inte så högt i kurs bland mina närmaste medarbetare. nog om den rackarn.
nu är det på det viset att jag ofta när jag lyssnar på thailändsk musik hör att dom sjunger om Fredrik R mer eller mindre i varenda sång. det är obegripligt hur dom kan sjunga om honom, känner dom inte till mig? varannan mening sjunger det om "rackarn" och sen blandar dom in en massa andra ord som som jag inte förstår. jag vet inte vad dom sjunger om det är positivt eller negativt men rackarn måste ha gjort ett starkt intryck på musiken i thailand....hur har det blivit så?
Imponerad av eller avundsjuk på den Rackarn?Kanske t.o.m. svartsjuk?
Kärlek och hat kan nog vara den positiva,respektive negativa sidan av samma känsla.
Två magnetiska fält som attraherar och repellerar...Antingen så älskar du att hata honom,eller så hatar du att älska honom! ;)

kärleks-hat cirkeln...หัวใจเดียวดาย ตกหลุมรัก รักกัน ขาดความเข้าใจกัน กลายเป็นเกลียดกัน ต่อไป เกลียดน้ำหน้ากัน แต่ ถ้าหากว่าไม่ฟ้องหย่า อาจจะตกหลุมรักใหม่ได้อีกที

Shaowpanyaa

""bosse_ringorm" " sa:
hejsan forumet :(

jag vill fråga er till råds ... det måste finnas någon som kan hjälpa mig. jag kan inte släppa det här förns jag rett ut det.

nu är det på det viset att jag ofta när jag lyssnar på thailändsk musik hör att dom sjunger om Fredrik R mer eller mindre i varenda sång. det är obegripligt hur dom kan sjunga om honom, känner dom inte till mig? varannan mening sjunger det om "rackarn" och sen blandar dom in en massa andra ord som som jag inte förstår. jag vet inte vad dom sjunger om det är positivt eller negativt men rackarn måste ha gjort ett starkt intryck på musiken i thailand. :( hur har det blivit så?

Det är nog dessvärre så att det inte är "rackarn" de sjunger om utan de sjunger nog รัก กัน - rack gann älska varandra Nog för att vi vet att du gärna beskyller moderaterna för det ena än det här var väl att ta i.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp