Den Thailändska kungen ska besöka Thailand.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Kungen ska besöka Thailand och sin mor på sjukhuset, dom boende i området uppmanas att dra för gardinerna för fönstren och att inte titta ut, all tvätt på utsidan av husen måste tas in, alla p-platser i området stängs och all trafik i området kommer att stoppas.

.

Mvh isan lover

Tallviking

Aktiv medlem
Han flög ner till Thailand från Tyskland. Stannade några timmar i Thailand och flyger nu tillbaka till Tyskland....

Isan Lover

Forumveteran
Här är det lite på gång! Men dom kommer inte att vinna mot militären tror jag!
Hej

Tror inte heller på någon framgång för studenterna, men jag har stor förståelse för att dom vill ha förändring och demokrati, men dom riskerar som vanligt sina liv, behövs det tvekar nog inte militären att ta till våld och i värsta fall kan det sluta med ytterligare en militär massaker på obeväpnade studenter.

Mvh isan lover

stef@n

Aktiv medlem
Ja det ar best man inte skriver va man tycker om den gubben har pa forumet,,
Det är nog bäst ibland, vad jag tycker om dessa herrar behåller jag för mig själv men man kan ju undra vad de gör i en telefonbutik för inte ingår väl elektronik i vad de får äga men jag är ju inte så påläst om munkar så de kanske få ha både telefoner och pengar nu för tiden.

IMG_1233.JPG.71e2f0f064d1faaf4f746516b61e5eb9.JPG.5ebfc48ef13e6c8fd339177efe46bf0d.JPG

PeterSfa

Forumveteran
Det är nog bäst ibland, vad jag tycker om dessa herrar behåller jag för mig själv men man kan ju undra vad de gör i en telefonbutik för inte ingår väl elektronik i vad de får äga men jag är ju inte så påläst om munkar så de kanske få ha både telefoner och pengar nu för tiden.

Visa bilaga 94828
Nejdå, du är på spåret.
Munkar följer och lever efter 227 särskilda regler, och de får egentligen endast äga 8 personliga ägodelar. En matskål, en vattensil, en rakkniv, tre set av klädedräkten, en nål och ett bälte av tyg.
Thailands kungligheter, del 3 i Thailands tradtioner | Ving

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Khun Leo Thailändska Börsen... Allmänt thailandforum 4
S Beskatta Thailändska bärplockare Allmänt thailandforum 81
Isan Lover Fritt fram för Thailändska bärplockare att komma hit. Thailändska Nyheter 29
S Thailändska i Netflix i Sverige Språkhörnan 19
Isan Lover Film om Danska män med Thailändska fruar. Allmänt thailandforum 10
Isan Lover Rätt och fel Aga i den Thailändska skolan. Rätt och fel i Thailand samt tips 56
Isan Lover Thailändska piloter får inte jobb. Funderingar och betraktelser 0
Isan Lover Thailändska gatumusikanter. Thailändsk kultur och traditioner 8
Isan Lover Thailändska myndigheter vill införa ett tredje språk i skolan. Allmänt thailandforum 10
Isan Lover Thailändska greps för att ha hjälpt utlänningar att få ut körkort. Thailändska Nyheter 21
Isan Lover Utlänningar skyldiga Thailändska sjukhus 300 miljoner baht bara för år 2018. Thailändska Nyheter 179
Isan Lover Taxi största problemet för Thailändska turister. Thailändska Nyheter 48
Isan Lover Thailändska lärare hårt skuldsatta. Thailändska Nyheter 3
Isan Lover Nästan 11 000 döda i den Thailändska trafiken i år. Thailändska Nyheter 36
Isan Lover Fortsatt ok att använda gifter i det Thailändska jordbruket. Funderingar och betraktelser 13
M Våra älskade thailändska hundar Allmänt thailandforum 29
L Vilken vädersajt är bäst för den Thailändska väderprognosen? Thailändskt reseforum 10
suriya Intressant artikel om thailändska polisens jobbsituation Allmänt thailandforum 32
S Visum och Reseförsäkring för Thailändska som ska till sverige Uppehållstillstånd och visum mm 14
Isan Lover Nivån på den Thailändska skolan. Thailändska Nyheter 52
Lara Croft Rökförbud på thailändska stränder Thailändska Nyheter 5
Matt82 Lära sig Thailändska Allmänt thailandforum 7
A Thailändska skolan får underkänt av UNESCO. Allmänt thailandforum 13
Tulpan Anledningen till att jag undviker thailändska män så mycket det går Allmänt thailandforum 170
Kycklingen Thailändska mynt o sedlar Allmänt thailandforum 7
kurant Har ni bokat thailändska flyg? Allmänt thailandforum 1
Acke Thailändska företagare ger liv till landsbygder Allmänt thailandforum 0
A Godkännande från thailändska myndigheter Uppehållstillstånd och visum mm 11
Mickey666 Får jag köra MC i Sverige på mitt Thailändska MC körkort? Allmänt thailandforum 229
A Dagens Thailändska ord Språkhörnan 100
Micke.T Vackra thailändska vyer att beskåda Allmänt thailandforum 84
Lara Croft Munkledd liga hävdade att de hade kopplingar till det thailändska kungahuset Thailändska Nyheter 1
A Handlarens thailändska kärleksaffär Allmänt thailandforum 118
Grannen Olsson Thailändska byggarbetsplatser Allmänt thailandforum 9
Lara Croft Thailändska myndigheter försökte stoppa Amnestyrapport Thailändska Nyheter 0
A Thailändska barns IQ är lägre än världsstandarden Allmänt thailandforum 29
Berralund Inredning i thailändska bostäder Bygga hus i Thailand 47
J Thailändska innerdörrar Bygga hus i Thailand 38
A Thailändska valet angående militärjuntans förslag till ny grundlag Allmänt thailandforum 18
A Värdfamilj till Thailändska utbytesstudenter! Allmänt thailandforum 3
A Psykologin bakom thailändska samhället och dess historia! Thailändsk kultur och traditioner 3
A Nåt för alla som tror att dem thailändska grönsakerna är av hög kvalitet att läsa. Allmänt thailandforum 71
K Att gifta sig i den thailändska byn Uppehållstillstånd och visum mm 66
A Thailändska hundar och deras tillgivenhet Allmänt thailandforum 18
B Hackare tog över thailändska polisens webbplatser Thailändska Nyheter 0
B Thailändska centralbanken ser tecken på återhämtning Thailändska Nyheter 0
Grannen Olsson Ica Maestro kort i thailändska bankomater Allmänt thailandforum 3
B Växlings frågor (var är det bäst att köpa thailändska baht?) Allmänt thailandforum 128
R Betala underhåll till thailändska svärföräldrar? Thailändsk kultur och traditioner 122
Grannen Olsson Får elever i Thailändska skolor sitta och pilla på sina mobiler? Allmänt thailandforum 6

Liknande trådar

Topp