Den Thailändska kungen ska besöka Thailand.

 

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Kungen ska besöka Thailand och sin mor på sjukhuset, dom boende i området uppmanas att dra för gardinerna för fönstren och att inte titta ut, all tvätt på utsidan av husen måste tas in, alla p-platser i området stängs och all trafik i området kommer att stoppas.

.

Mvh isan lover
 
Han flög ner till Thailand från Tyskland. Stannade några timmar i Thailand och flyger nu tillbaka till Tyskland....
 
Här är det lite på gång! Men dom kommer inte att vinna mot militären tror jag!

Hej

Tror inte heller på någon framgång för studenterna, men jag har stor förståelse för att dom vill ha förändring och demokrati, men dom riskerar som vanligt sina liv, behövs det tvekar nog inte militären att ta till våld och i värsta fall kan det sluta med ytterligare en militär massaker på obeväpnade studenter.

Mvh isan lover
 
Ja det ar best man inte skriver va man tycker om den gubben har pa forumet,,

Det är nog bäst ibland, vad jag tycker om dessa herrar behåller jag för mig själv men man kan ju undra vad de gör i en telefonbutik för inte ingår väl elektronik i vad de får äga men jag är ju inte så påläst om munkar så de kanske få ha både telefoner och pengar nu för tiden.

IMG_1233.JPG.71e2f0f064d1faaf4f746516b61e5eb9.JPG.5ebfc48ef13e6c8fd339177efe46bf0d.JPG
 
Det är nog bäst ibland, vad jag tycker om dessa herrar behåller jag för mig själv men man kan ju undra vad de gör i en telefonbutik för inte ingår väl elektronik i vad de får äga men jag är ju inte så påläst om munkar så de kanske få ha både telefoner och pengar nu för tiden.

IMG_1233.JPG.71e2f0f064d1faaf4f746516b61e5eb9.JPG.5ebfc48ef13e6c8fd339177efe46bf0d.JPG
Nejdå, du är på spåret.
Munkar följer och lever efter 227 särskilda regler, och de får egentligen endast äga 8 personliga ägodelar. En matskål, en vattensil, en rakkniv, tre set av klädedräkten, en nål och ett bälte av tyg.
Thailands kungligheter, del 3 i Thailands tradtioner | Ving
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp