A
Anonym
Gäst
Tänkte belysa den Thailändska sjukvården , vet att jag kommer att få mothugg nu men detta gäller mina samt min frus erfarenheter här i Chonburi området , Felbehandling på felbehandling , gumman riktigt sjuk pga att man använder läkemedel som i Europa idag är helt borta på grund av svåra biverkningar , åker till ett annat sjukhus , där upprepas detta återigen , dessutom skitigt överlag på sjukhusen , ett sjukhus i Europa med standard som Chonburi sjukhuset skulle stängas direkt , toaletter för pasienter i klass med gamla tiders urinoarer , folk köar i fyra fem timmar för att få sina papper från ett uråldrigt mappsystem , när jag sitter där går mina tankar till 60 talets Sverige , exakt samma hierarki , patienten längst ner på skalan , läkaren "Stooora Doktorn" skall respekteras och hans ord är lag , hur djäkla fel han än har ,,, Bangkok Hospital kostar men är ett sjukhus som är rent samt fungerar , på de allmänna sjukhusen behandlas Thaisen som råttor anser jag , enorma köer tre timmar innnan läkaren börjar klockan 9,00 , dock skall han fika till 10 ,00 fruktansvärt bemötande har jag och min fru upplevt .. Mycket dålig kunskap om vad det finns för mediciner mot ulika klimakteriebesvär , man sprutar med urgamla hormonpreparat som är förbjudna i västvärden , älskar hormoner i alla dess former
FY ,fn vad bedrövligt ,, slarv på slarv , kan man inget själv så är risken för felbehandling till döds oerhört stor ,....
FY ,fn vad bedrövligt ,, slarv på slarv , kan man inget själv så är risken för felbehandling till döds oerhört stor ,....