Det är ju inte direkt raketforskning......

 
U

UbonBorge

Gäst
.....att bemästra kunskapen till att starta en tråd i denna avdelning ;-)
 
Man behöver inte vara raketforskare för att förstå din mening... ;)
Men om man kan lite fysik så vet man att ett 5 kilos gristryne eller en fjäder på 10 gram faller lika snabbt.
( Om man bortser från luftmotståndet. Det gör man i fysikens värld)... Släpp dem samtidigt från samma höjd så kommer de ner samtidigt... Konstigt? Nääää.. Alla har samma förutsättningar... "A Einsteins teori"..
:wai::wai::wai::wai::wai:
 
Pepsi, som jag ser det så är Du på väg att skriva dig själv i liggaren...Ubon skrev tidigare Pepsi, lugna ner dig...
 
Pepsi, som jag ser det så är Du på väg att skriva dig själv i liggaren...Ubon skrev tidigare Pepsi, lugna ner dig...
Jag vet @Ubon ! Men blir så förbannad när det sitter en del som bara triggar...
Men samtidigt vet jag att det bara är jag som "åker dit".. De som beter sig illa har beskydd.. Och får en klapp på kinden som ett barn och ajabaja bara.. Var snäll och lek fint nu.. "Vi offrar PEPSI"... OK!! Då får man väl göra det.. :(
Men då visar man bara att det inte är opartiskt och objektivt... Sorry... :( :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
 
Jag vet @Ubon ! Men blir så förbannad när det sitter en del som bara triggar...
Men samtidigt vet jag att det bara är jag som "åker dit".. De som beter sig illa har beskydd.. Och får en klapp på kinden som ett barn och ajabaja bara.. Var snäll och lek fint nu.. "Vi offrar PEPSI"... OK!! Då får man väl göra det.. :(
Men då visar man bara att det inte är opartiskt och objektivt... Sorry... :( :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Är du blockad så du inte kan starta tråd i Ordet fritt?
Annars bra att snusbörje testar så det fungerar.
 
Detta gäller dig Pepsi och andra medlemmar, Ubon kommer till en punkt när mitt tålamod tar slut, och då är Ubon:s tråd borta, är det detta Ni vill? en tråd som varit med i ett antal år, som har bjudit Er på text och bilder, Ubon:s funderingar, en tråd med närmare 90.000 läsare, fortsätt ett tag till med tjafs så kommer Ni få Ubon: svar på detta, min tid är mer dyrbar än att läsa om erat tjafs, Ubon

Och Du Pepsi ska lugna ner dig, att bli förbannad vinner Du, vad? ingenting...
 
Detta gäller dig Pepsi och andra medlemmar, Ubon kommer till en punkt när mitt tålamod tar slut, och då är Ubon:s tråd borta, är det detta Ni vill? en tråd som varit med i ett antal år, som har bjudit Er på text och bilder, Ubon:s funderingar, en tråd med närmare 90.000 läsare, fortsätt ett tag till med tjafs så kommer Ni få Ubon: svar på detta, min tid är mer dyrbar än att läsa om erat tjafs, Ubon

Och Du Pepsi ska lugna ner dig, att bli förbannad vinner Du, vad? ingenting...
Kollar i din tråd så hoppas du stannar kvar :thumbsup: lite smågnabb är bara roligt men kan kanske blivit lite mycket.
 
Jag vet @Ubon ! Men blir så förbannad när det sitter en del som bara triggar...
Men samtidigt vet jag att det bara är jag som "åker dit".. De som beter sig illa har beskydd.. Och får en klapp på kinden som ett barn och ajabaja bara.. Var snäll och lek fint nu.. "Vi offrar PEPSI"... OK!! Då får man väl göra det.. :(
Men då visar man bara att det inte är opartiskt och objektivt... Sorry... :( :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Du måste inse att ingen är ute efter att offra dig och ingen är emot dig i grunden. Men tyvärr är det så att du själv är väldigt duktig på trigga tjafs och argumentation, det är inte ens fel att två träter. Kan alla ha förståelse för detta har vi genast en trevlig och gemytlig stämning här.

Vi kommer icke att tillåta att seriösa trådar tjafsas sönder framöver, inlägg som bedöms göra det kommer att avlägsnas när vi ser dom.
 
Om man tänker så här, 2 lag som spelar mot varandra, dessa lag har varsin tränare, nu startar matchen, ser bra ut i början, nu börjar en spelare i ena laget att gång efter annan göra självmål, nu är det tränarens sak att byta ut denna spelare, och skicka densamma långt upp på läktaren, detta för att hålla ihop laget...en spelare ska inte förstöra för andra spelare.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp