Det är verkligen kul...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
det är verkligen kul att se att flera av våra medlemmar som inte har varit inne på forumet under en tid har hittat tillbaka

ni har saknats...

marianne :wai:

hej :)
Har en historia jag måste dela med mig av(den har ju faktiskt lite thailand anknytning)
jag spelade in min son med kameran när han sjöng "litet hus i skogens slut"
men filen blev för stor för att skicka i mail, så jag lade den på youtube så att släkt o vänner kunde se den där.
3 dagar senare ringer en kompis till mig och säger att han chattat med en thaikvinna som av en händelse sett klippet, och säger att hon känner igen pojken(min son) . hon talade om att hon träffat ett gäng svenskar i phuket . och en man i det gänget visat henne ett foto på sin son, och att sonen var väldigt lik pojken på youtube..gissa vad? det var mig hon menade... gissa att hon blev förvånad när min kompis sa att han känner mig väl.. vad är oddsen på något sådant?? ???det bekräftar ju bara att världen är bra liten i bland. ta en titt om ni vill(han sjunger i allafall bättre än mig)

det är verkligen kul att se att flera av våra medlemmar som inte har varit inne på forumet under en tid har hittat tillbaka

Det borde vara mer drag på forumet, det var bättre förr, mer intressanta inlägg med utvikningar och fördjupningar, nu verkar det bara vara "oneliners". Men vi kan väl komma igen och få en renässans, hoppas jag.

Kör i vind

hej!!

det är helt otroligt vad liten världen är ibland. vilket tillfälle.

marianne

hej igen1

det är vi som är forumet och vi formar det själva så länge som vi håller oss inom ramarna för vad som är tillåtet enligt forumets regler och har en trevlig ton emellan oss.

Så vill vi ha ett livligare forum så är det dags att ta till orda. Det finns mycket att snacka om och många frågor att ställa.

Så länge vi inte själva är aktiva kan vi inte påverka. Vi har ca 2600 medlemmar och om man tittar på vår utveckling och hur många som är inne på sidan i vår statistik så utvecklas vårt forum hela tiden.

ha re gött
marianne :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp