Det ska du "INTE!" göra ombord på planet...

Åkte med Charter till Sirilanka för ca10 år sedan, och då gjorde planer en mellanlanding för att tanka i något skumt land. De öppnade dörr i fram och bak för att få lite luft cirkulation men vi fick inte lämna planet, fast de tankade. Var hot om att man skulle bli arreserad om man gick ut på trappan, för att man saknade visum, har för mig att det var något mellanöstern land. Andra konstigheter. På senaster fygresan hem så var det lite luftigt och det var två personer på de fyra mittplaserna jag satt. Stol "kollegan" byggde ett litet tält av några filtar och satt under där och pillade i sitt underliv i ca 20minuter, såg ut som verbörande bytte katerter på sig skälv i flygstolen. Det vare en Svensk.
Hej

Det där med mellanlandning utan att man fick lämna planet och öppna dörrar för att få in luft känner jag igen ifrån Karachi i Pakistan, dessutom var planet omringat av K-pist beväpnade militärer under stoppet, det blev nästan olidligt varmt inne i planet trots att dörrarna var öpnna och vi stod där i över en timma.

Mvh isan lover

Vad i h-v försöker du skämma allihop till att ta tåget till Thailand :laugh2:.
8st nära flygkrasch inlägg.

I denna tråd har jag försökt att visa vissa + och - av olika situationer men också, när det kommer till flygplans tillverkares namn.

Sticker inte ut eller under stol, vem eller vad som genererar de senaste informationen om saker som händer, men Boeing för tillfället tar ledningen.
För Airbus eller andra tillverkare är inte på "tapeten el. heta" när det kommer till vad hos olika bolag som använder sig av vissa Flygplansmärken.

Visst, kommer något plan ramla ner från skyarna, men vilket märke och tillverkare återstår att se...

@JBK.Ltd.

I denna tråd har jag försökt att visa vissa + och - av olika situationer men också, när det kommer till flygplans tillverkares namn.

Sticker inte ut eller under stol, vem eller vad som genererar de senaste informationen om saker som händer, men Boeing för tillfället tar ledningen.
För Airbus eller andra tillverkare är inte på "tapeten el. heta" när det kommer till vad hos olika bolag som använder sig av vissa Flygplansmärken.

Visst, kommer något plan ramla ner från skyarna, men vilket märke och tillverkare återstår att se...

@JBK.Ltd.
Vi skall flyga med Airbus 320 Neo, Airbus 319 och Airbus 320 till och från Salzburg så jag känner mig trygg. SAS och Lufthansa.

Tillbaka
Topp