Det vore väl på sin plats att....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

acarls

Gäst
Ett jätte TACK till er alla.

För mig som inte kan Thai, är all hjälp välkommen.

Har hittills använt ett Svensk-Thai lexikon jag köpt.
Men nu börjar jag mer och mer att använda ChaiMais lexikon

TACK TACK TACK igen
och
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
A Lite från vårat boende i Sverige vore kul .samt vad vi gör här under sommaren Ordet är fritt 39
A om jag vore kung Ordet är fritt 0
A Jag skulle tycka att det vore kul med en enkel text att själv försöka översätta Språkhörnan 0
Kycklingen Hur väl har eran partner tagit till sig svenska traditioner Allmänt thailandforum 7
Isan Lover Beach Road ska breddas för att ge plats för ytterligare en fil. Pattaya forum 16
PanPan Thait healthcare på 6:te plats. Thailändska Nyheter 11
Isan Lover Bang Saen ska bli en attraktiv plats för äldre. Pattaya forum 13
Tulpan Hudcancerfallen ökar – Sverige på fjärde plats i världen Ordet är fritt 9
Isan Lover Det finns numera en plats i Thailand där alla mc förare bär hjälm. Thailändska Nyheter 4
T skottlossning vid populärt BBQ plats, 2 döda, 3 pojkar skadade. Allmänt thailandforum 3
Isan Lover Finland lyckligast i världen, Thailand på 46 plats. Thailändska Nyheter 47
A Thailand är på plats 43 i världen vad gäller mest hivsmittade Allmänt thailandforum 0
A Thailand faller från 76 plats till 101 plats på koruptions ranking. Thailändska Nyheter 24
Mickey666 Thailand på andra plats efter Libyen i antalet Dödsolyckor i trafiken Allmänt thailandforum 6
P Isaan, min nya underbara plats i livet Funderingar och betraktelser 89
A När ljög du sist och om vad? (Bra plats att erkänna) Allmänt thailandforum 6
Berralund Förlänga vistelsen i Thailand på plats Uppehållstillstånd och visum mm 66
A SV: Thailands plats i världen? - Eller en alldeles "egen" plats? Allmänt thailandforum 38
A Söker praktik plats i Thailand Allmänt thailandforum 1
G Vilken plats i Thailand är din favorit? Thailändskt reseforum 6

Liknande trådar

Topp