EFTERLYSNING på ett foto från Phuket

P

Pjodd

Gäst
Det finns/fanns en stor dekal (tror det var vid Kata) med texten "Keep Phuket clean".
Jag tog ett foto på den dekalen som var flera meter bred för ett par år sedan. Det "roliga" var att det fanns massor av skräp vid denna dekal. Men har blivit av med bilden:(

Vet inte om den finns längre, men om den finns så finns garanterat skräpet kvar också:).

Skulle en vänlig själ ta ett foto på den banderollen (om den finns kvar) och skicka till mig. Alternativt posta den här med tillstånd att jag får använda bilden.

[EDIT] Om ngt liknande finns i tex Pattaya så är det också välkommet

Det duger gott med min iphon x.
Det duger mer än väl;)

Blir nog dessvärre inget Phuket för vår del denna gången.
I Rawai finns Thailands absolut godaste krabbsallad som jag längtar så mycket efter. Måste dock säga att det är nog det enda jag längtar tbx till:(.
Var där i fjol och det enda som imponerad var just krabbsalladen. Allt annat var som att sätta på ett gammalt ex som man hade underbar sex med tidigare. Det blir inte det samma...

Det finns/fanns en stor dekal (tror det var vid Kata) med texten "Keep Phuket clean".
Jag tog ett foto på den dekalen som var flera meter bred för ett par år sedan. Det "roliga" var att det fanns massor av skräp vid denna dekal. Men har blivit av med bilden:(

Vet inte om den finns längre, men om den finns så finns garanterat skräpet kvar också:).

Skulle en vänlig själ ta ett foto på den banderollen (om den finns kvar) och skicka till mig. Alternativt posta den här med tillstånd att jag får använda bilden.

[EDIT] Om ngt liknande finns i tex Pattaya så är det också välkommet
Dom kanske menade Faranger ?

Vi får väl se om det ligger några faranger och skräpar brevid skylten, när nån postar en bild på den med tillstånd att använda bilden, det är trots allt snart 10 år sedan ursprungligsbilden togs så de kan ha hunnit ruttna upp rejält......
På tal om att svara på gamla trådar....

Det var väl iof drygt sex år sedan, lite flimmer varning på det svaret.
och vad är det Du hakar upp dig på denna gång?, det är väl väl känt att Gunnarg och vatten passar ihop som handen i handsken,
eller är det så att Du är allmänt grälsjuk?

Liknande trådar

O
Svar
0
Visningar
1 K
ombordlevande
O
W
Svar
27
Visningar