En artikel om ännu en Svensk kändis med boende i Hua Hin.

 

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Läste den här artikeln om StaffanLindeborg som har en lägenhet i Hua Hin tillsammans med sin Thailandsfödda sambo.


1573224544665.jpeg


Men även om Staffan Lindeborg har många projekt i gång väntar snart en resa till Thailand. Lindeborg och hans sambo Orasa Siwakas, 59, som är född i Thailand, har en lägenhet i Hua Hin dit de åker flera gånger per år.



Mvh isan lover

1573224544665.jpeg
 
Hej

Själv träffade jag Staffan Lindeborg på färjan till England en gång på 80-talet, jag var på väg med vårt idrottslag på en resa till en FA Cup final, Staffan var på samma färja eftersom han skulle kommentera denna final, det verkade vara en trevlig och social kille som bjöd på sig själv.

Mvh isan lover
 
Hej

Själv träffade jag Staffan Lindeborg på färjan till England en gång på 80-talet, jag var på väg med vårt idrottslag på en resa till en FA Cup final, Staffan var på samma färja eftersom han skulle kommentera denna final, det verkade vara en trevlig och social kille som bjöd på sig själv.

Mvh isan lover
Staffan är riktigt trevlig. Han var konferencier på möbelmässan. Året var nog 1999. Hur som helst så behövde han ha hjälp med att få ner sin bil från Stockholm till Landvetter. Min chef frågade mig om jag kunde åta mig uppgiften. Inga probläm chefen. Som tack för hjälpen så fick jag hänga med Staffan t globen och se en träning med landslaget i hockey under Sweden hockey games. Jag körde ner bilen t Landvetter. Staffan åkte själv t Marocko eller Algeriet och bevakade fotbollslandslaget. Lite som en jag mötte Lassie story:)
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp